Μπορεί να είναι βουνό.Εμένα πάντως για πυραμίδα μου φαίνεται...Εσείς αποφασίζετε !!! http://photojournal.jpl.nasa.gov/tiff/PIA16854.tifhttp://pelasgos.e-e-e.gr/ http://thecuriosityofcat.blogspot.gr