ΒΟΥΝΟ Ή ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΡΜΗ;??!!!



Μπορεί να είναι βουνό.Εμένα πάντως για πυραμίδα μου φαίνεται...
Εσείς αποφασίζετε !!!














http://photojournal.jpl.nasa.gov/tiff/PIA16854.tif
http://pelasgos.e-e-e.gr/
http://thecuriosityofcat.blogspot.gr
Από το Blogger.