
Μια άλλη ματιά που ρίχνει φως στο εμπόριο οργάνων και τους αναγκαστικούς δότες ...Γιατί ο νόμος υποχρεώνει τους Έλληνες να γίνουν δωρητές οργάνων με το έτσι θέλω !!
Μια σοβαρή συζήτηση που ρίχνει φως με μια άλλη ματιά στα γεγονότα
http://www.veteranos.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου