Έχετε ξαναδεί κουνελάκι να κάνει μπάνιο??? Θα δείτε τώρα...





Ο μικρός μας φίλος φαίνεται να απολαμβάνει πολύ το μπάνιο...στο νεροχύτη.


Από το Blogger.