Aναγνώστρια λέει: Προσοχή στις αγγελίες για εύρεση εργασίας!


Είμαι 23 ετών,έχω τελειώσει δημοσιογραφία και ως άνεργη καιρό τώρα ψάχνω μια δουλειά της προκοπής για να κάνω αυτό που αγαπάω.
Ναι ήξερα ότι είναι δύσκολος χώρος και βρώμικος αλλά δεν είχα μεγάλες προσδοκίες, να φτάσω ψηλά και να πάρω την καρέκλα της Τατιάνας που λέει ο λόγος ώστε να συμμετέχω στα βρώμικα κυκλώματα.


Έτσι λοιπόν συχνά πυκνά ψάχνω στις αγγελίες και ότι δω σχετικά αξιόλογο παίρνω πληροφορίες και στέλνω βιογραφικά. Πρόσφατα λοιπόν,είδα μια αγγελία με ικανοποιητικό μηναίο μισθό και καλό πόστο στην τηλεόραση. Το βιογραφικό μου ήταν πάρα πολύ καλό μου είπαν αλλά είχα ένα μεγάλο μείον. Έχω σχέση!


Οι κοπέλες με σχέσεις αποκλείονται... γιατί ο εν λόγω κύριος στο παρελθόν έχανε τις κοπέλες από την δουλειά, έφευγαν λέει γιατί ζήλευαν τα αγόρια τους ξαφνικά και δημιουργούσαν πρόβλημα οι σχέσεις.


Όταν ζήτησα (επίτηδες) να γίνει πιο σαφής, τι είναι αυτό που δημιουργεί το πρόβλημα, μου εξήγησε ότι αν βγούμε για ποτό ή φαγητό αυτό θα ήταν παρεξηγήσιμο, θα έπρεπε να είμαστε όλοι μέρα μαζί και να έχουμε μια άνετη σχέση μεταξύ μας, να μιλάμε στο τηλέφωνο συνέχεια και αυτό μια κοπέλα σε σχέση δεν μπορεί να το κάνει. ΑΚΟΥΣ;;ακούω να λες...


Σε καμία μου δουλειά ως τώρα, δεν ήταν κριτήριο αυτό. Οι αξιόλογοι και επαγγελματίες άνθρωποι του χώρου (όσοι έμειναν) έδιναν βάση σε αυτό που πραγματικά τους ενδιέφερε. Το βιογραφικό μου και η προϋπηρεσία μου! Όχι αν έχω σχέση και μπορεί να τους χαλάσει τα σχέδια!!
Από πότε η σχέση αποτελεί εμπόδιο στην δημοσιογραφία ρε παιδιά;; Ντράπηκα τόσο πολύ, ένιωσα τόσο μεγάλο θυμό με τον καραγκιόζη! Σου πετάνε στα μούτρα αυτό που δεν ήθελες να ακούσεις...αλλά στο πλασάρουν και με λίγες σάλτσες...


Για να δούνε αν είσαι από αυτές ή αν μπορείς να γίνεις σαν μερικές φτηνές κοπέλες που θα ''βγουν για φαγητό'' πρώτα με τον ενδιαφερόμενο και μετά ποιος ξέρει με ποιον άλλο. Δεν ντρέπεστε ρε λίγο; Να είστε προσεκτικοί με τις αγγελίες γιατί κυκλοφορούν και νταβατζήδες πίσω από βιτρίνα.....εργοδότη! Μας γκρεμίζουν τα όνειρα, το καταλαβαίνετε; Εκπορνεύουν τα πάντα... αναρωτιέμαι αν έχει πάτο αυτό το πηγάδι....!
Έλεος πια...βαρέθηκα να φοβάμαι να ανοίξω τα φτερά μου. Βαρέθηκα να χάνω την εμπιστοσύνη μου κάθε μέρα όλο και πιο πολύ απέναντι στην κοινωνία...


Πως τα κάνατε έτσι τα πράγματα; Πρέπει να είμαστε μοντέλα με ταπεινά ένστικτα και κοριτσάκια με μάτια μισάνοιχτα και μυαλά μεσάνυχτα;;;;Μόνο έτσι πας μπροστά ε; Α ρε λαμόγια...


πηγη
Aναγνώστρια λέει: Προσοχή στις αγγελίες για εύρεση εργασίας! Aναγνώστρια λέει: Προσοχή στις αγγελίες για εύρεση εργασίας! Reviewed by Unknown on 16:00 Rating: 5
Από το Blogger.