ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ!!! ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;;;


Αν τολμούσα να περιγράψω το αντικείμενο θα έλεγα πως μοιάζει μεπλάσμα. Δηλαδή την κατάσταση της ύλης στην οποία αυτή δεν λαμβάνει συγκεκριμένο όγκο και σχήμα που να οφείλεται στην ίδια (όπως συμβαίνει στα αέρια), και επιπλέον βρίσκονται ελεύθερα και όχι σε μοριακούς δεσμούς τα ηλεκτρικά φορτισμένα ατομικά της σωματίδια (ιόντα και ηλεκτρόνια).



O σύνδεσμος της φωτογραφίας: http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/images/print/AS11/41/6156.jpg


ΠΗΓΗ
Από το Blogger.