Ερωτική ασφυξία: Η πορνοστάρ που ακούει στο καλλιτεχνικό όνομα Asphyxia Noir αμείβεται κατά μέσο όρο με 1.000 δολάρια την ημέρα.
Πώς αποφασίζει μια δυναμική γυναίκα να γίνει πορνοστάρ; Τι είναι αυτό που την οδηγεί σε ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα επαγγέλματα του κόσμου; Και αν γίνει, έχει ερωτική ζωή μακριά από τη δουλειά; Μπορεί να αγαπήσει την εργασιακή ρουτίνα της; Να ερωτευτεί έναν τύπο από τη δουλειά; Και το σημαντικότερο: Τι δουλειά λέει πως κάνει στο πρώτο ραντεβού;
Τα ερωτήματα είναι πολλά. Ολοι αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν «όμορφα, έξυπνα, καλά κορίτσια» να κάνουν σεξ και υποκριτική μπροστά σε μια κάμερα και έπειτα να πάνε σπίτι τους για να μαγειρέψουν. Η φωτογράφος Ντέμπορα Αντερσον δημιούργησε ένα ντοκυμαντέρ με τον τίτλο «Aroused», για τις ανάγκες του οποίου συνάντησε και φωτογράφισε 16 πορνοστάρ από τις ΗΠΑ. Μίλησε με 16 όμορφες γυναίκες που πρωταγωνιστούν σε μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων δολαρίων. Εψαχνε μια μεγαλειώδη ιστορία πίσω από τη λαμπερή εικόνα· δεν βρήκε καμία.
Οπως λέει στο ΒΗmagazino η Αντερσον, η βασική απάντηση στο γιατί ακολουθούν αυτή τη δουλειά είναι ότι «το κάνουν για τα λεφτά. Αλλά υπάρχουν δύο ακόμη βασικοί λόγοι: τους αρέσει η αίσθηση εξουσίας που τους δίνει η σκέψη ότι ελέγχουν τη λίμπιντο τόσων χιλιάδων ανδρών ανά τον κόσμο. Επίσης, το διασκεδάζουν».
Η Αντερσον στο ντοκυμαντέρ της επιχειρεί να παρουσιάσει μερικές από τις πιο επιτυχημένες πορνοστάρ ως πραγματικές γυναίκες και όχι σαν καλοσχηματισμένα σκεύη ηδονής. Αν και οι κριτικές δεν ήταν διόλου διθυραμβικές, καθώς οι περισσότεροι είπαν ότι η Αντερσον ασχολήθηκε περισσότερο με το κουκούλι παρά με το μεδούλι των κοριτσιών, η ίδια επιμένει ότι κύριος στόχος της ήταν να αποκαλύψει την πραγματικότητα.
Ολες παραδέχονται ότι κόλλησαν σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα – θεωρούνται τα δικά τους «εργατικά ατυχήματα» και είναι αρκετά συχνά. Η Κέιντεν Κρος, μία εκ των 16 που επέλεξε η Αντερσον για το «Aroused», δήλωσε: «Καθεμία από εμάς μπαίνει για διαφορετικούς λόγους και μένει για διαφορετικούς λόγους σε αυτή τη δουλειά. Ολοι μπορούν να το κάνουν. Πίσω από την ιστορία μας δεν κρύβεται κάποιο σκοτεινό παρελθόν, δύσκολα παιδικά χρόνια ή πάρε-δώσε με τον νόμο. Είμαστε κορίτσια της διπλανής πόρτας που όμως θα την ανοίξουμε φορώντας εσώρουχα». Ή ούτε καν αυτά.
Η κινηματογράφηση του ντοκυμαντέρ καθώς και η φωτογράφιση, που φιλοξενήθηκε σε ομότιτλο λεύκωμα, δεν έγιναν στα σπίτια των κοριτσιών, αλλά στο πλατό. Φορώντας ρόμπες, με τα μαλλιά πιασμένα πάνω και το όμορφο πρόσωπό τους να δείχνει πιο φρέσκο από ποτέ, απαλλαγμένο από το βαρύ μακιγιάζ που προστάζουν τα πορνογραφικά στερεότυπα, άρχισαν να μιλούν για την προσωπική τους ζωή. Η Αντερσον περιγράφει: «Μου εξήγησαν ότι η ειλικρίνεια είναι πρωταρχικό στοιχείο στις ερωτικές σχέσεις τους. Από την αρχή μιας γνωριμίας αποκαλύπτουν στον επίδοξο σύντροφο τι δουλειά κάνουν και από εκεί και έπειτα είναι στο χέρι του αν θα ενθουσιαστεί ή αν θα το βάλει στα πόδια. Τα περισσότερα κορίτσια, πάντως, προτιμούν να κάνουν σχέση με ανθρώπους του χώρου, από κάμεραμαν μέχρι συμπρωταγωνιστές τους, αφού εκεί υπάρχει περισσότερη κατανόηση και αποδοχή. Στον έξω κόσμο, όλες συμφώνησαν ότι γνωρίζουν άνδρες που είτε είναι πολύ άνετοι με το θέμα είτε καθόλου. Ενδιάμεση αντίδραση δεν υπάρχει».
Οι βασίλισσες της επιθυμίας
Μια και η αλήθεια προτιμά να είναι γυμνή, οι γυναίκες που άνοιξαν την καρδιά τους στην Ντέμπορα Αντερσον δεν δυσκολεύτηκαν να πουν τα πράγματα με το όνομά τους: «Οι συζητήσεις αυτές έφεραν στην επιφάνεια πάρα πολλά για τη σεμνοτυφία της αμερικανικής κοινωνίας, τον εθισμό μας στο σεξ και το πώς αυτό χρησιμοποιείται σαν πανίσχυρο όπλο, κυρίως στον χώρο της διαφήμισης. Εχω δει σποτ και καταχωρίσεις που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από ένα σοφτ πορνό, επειδή όμως υπάρχει μια τεράστια εταιρεία από πίσω, όλα καθαγιάζονται και βαφτίζονται τέχνη».
Oταν ζήτησε από κάποιους φίλους της να παρακολουθήσουν πλάνα του ντοκυμαντέρ πριν από το τελικό μοντάζ, έκανε το λάθος να τους το ζητήσει μπροστά στις γυναίκες τους: «Eννέα στους δέκα έδειξαν ενοχλημένοι και είπαν με ύφος που δεν ήταν δυνατόν να γίνει πιστευτό ότι ούτε τους αρέσει το πορνό ούτε είχαν δει ποτέ στη ζωή τους». Η ίδια θεωρεί ότι η βιομηχανία του σκληρού πορνό μάς έχει αποπροσανατολίσει και κάπως έτσι «ξεχάσαμε την ιερή δύναμη που έχει το πραγματικά καλό σεξ. Ολόκληρη η υφήλιος πρέπει να επαναπροσδιορίσει την έννοια της στενής επαφής. Η πραγματική επικοινωνία μεταξύ δύο ανθρώπων συντελείται χωρίς λόγια και χωρίς ρούχα και σε έναν αγγελικά πλασμένο κόσμο αυτό και μόνο θα αρκούσε για να μείνουν για πάντα μαζί».
Πορνό από σπίτι
Η Αντερσον θεωρεί ότι η τεχνολογία μάς έχει μετατρέψει όλους σε εν δυνάμει πορνοστάρ: «Ο καθένας μπορεί σήμερα να γυρίσει μια σπιτική πορνοταινία και να την ανεβάσει στο Internet. Υπάρχουν πάρα πολλά κορίτσια που μπαίνουν ανίδεα και θαμπωμένα στον χώρο, νομίζοντας ότι είναι ένας πανεύκολος τρόπος να βγάλεις αμέτρητα χρήματα. Πολύ γρήγορα καταλαβαίνουν ότι είναι ένα επάγγελμα που θα αλλάξει για πάντα τη ζωή τους, προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο. Οι πραγματικές σταρ του χώρου δεν τα κατάφεραν τυχαία».
Δεν λείπουν και οι αναφορές στους κινδύνους του επαγγέλματος: «Οπως μου λέει η Φραντσέσκα Λι, κάθε φορά που κάνεις σεξ χωρίς προφυλακτικό βάζεις τη ζωή σου σε κίνδυνο. Δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα στον δικό τους και στον δικό μας κόσμο. Και αν θέλουμε να είμαστε απολύτως ειλικρινείς, στον δικό τους κόσμο προσέχουν περισσότερο».
Τα όνειρα των πορνοστάρ, έτσι όπως καταγράφηκαν στο ντοκυμαντέρ, δεν απέχουν πολύ από τα δικά μας. «Και αυτές θέλουν να είναι ευτυχισμένες, να έχουν οικονομική σταθερότητα και αγάπη στη ζωή τους». Για την Αντερσον, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την αντικοινωνικότητά μας. «Ολοι μιλούν συνεχώς για σεξ, αλλά στην πραγματικότητα κάνουν ελάχιστο. Εχουμε ξεχάσει την τέχνη της επικοινωνίας, τουλάχιστον της επικοινωνίας που δεν σχετίζεται με τα “Like” του Facebook. Αν αρχίσουμε να ακούμε το σώμα και την καρδιά μας, θα καταλάβουμε ότι πρέπει να επανασυνδεθούμε κάνοντας log out από το Internet και ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι να περάσεις καλά από το να βλέπεις δύο ξένους στην οθόνη σου να κάνουν σεξ. Δεν κατηγορώ το πορνό, αλλά τη μονομανία μας με αυτό. Το σεξ είναι παντού και πουθενά ταυτόχρονα. Κρίμα δεν είναι;».
* Το ντοκυμαντέρ «Aroused» θα προβληθεί στην Ελλάδα την επόμενη σεζόν.
Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ
- Στην Καλιφόρνια, μια πορνοστάρ αμείβεται με 800 δολάρια για μια ερωτική σκηνή με γυναίκα παρτενέρ, με 1.000 αν ο παρτενέρ είναι άνδρας και με 4.000 για πιο απαιτητικούς, ήτοι διεστραμμένους ρόλους.
- Οπως εξήγησε στο ντοκυμαντέρ «Aroused» ο μάνατζερ Μαρκ Σπίγκλερ, το ετήσιο εισόδημα μιας πορνοστάρ είναι κατά μέσο όρο 50.000 δολάρια, που σημαίνει ότι την τελευταία δεκαετία έχει μειωθεί κατά το ήμισυ. Βέβαια, υπάρχουν πάντα οι εξαιρέσεις, με κάποιες να βγάζουν 350.000 δολάρια τον χρόνο.
- Νόμος που ψηφίστηκε τον Νοέμβριο του 2012 στις ΗΠΑ ζητεί από τις εταιρείες παραγωγής πορνό στο Λος Αντζελες να διασφαλίζουν τη χρήση προφυλακτικών κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Πολλοί από όσους ασχολούνται με τη βιομηχανία του πορνό, ωστόσο, υποστηρίζουν ότι το προφυλακτικό δεν είναι απαραίτητο, μια και η παρατεταμένη χρήση του προκαλεί πολλά προβλήματα και ούτως ή άλλως γίνονται συνεχώς αιματολογικές και λοιπές εξετάσεις στους πορνοστάρ. Τονίζουν επίσης ότι οι πορνοταινίες κατά τις οποίες οι άνδρες χρησιμοποιούν προφυλακτικό δεν είναι οι δημοφιλέστερες, γεγονός που οδηγεί μεγάλο ποσοστό της παραγωγής εκτός Λος Αντζελες – όπου βρίσκεται η βάση της βιομηχανίας, με την παραγωγή να έχει τη μερίδα του λέοντος, το 80% –, σε άλλες Πολιτείες, ακόμη και σε άλλες χώρες, δημιουργώντας ακόμη πιο επικίνδυνες συνθήκες εργασίας.
- Εχουν καταγραφεί 8 κρούσματα HIV στη βιομηχανία του πορνό από το 2004 ως σήμερα. Το 2011 η παραγωγή σταμάτησε για μία εβδομάδα όταν ένας ηθοποιός έμαθε ότι το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε ήταν θετικό. Και τον Αύγουστο του 2012 έγινε δεκαήμερη αναστολή ενεργειών λόγω επιδημίας σύφιλης που εμφανίστηκε στους ηθοποιούς.
- Σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε το 2012, οι ηθοποιοί που δουλεύουν για τη βιομηχανία πορνό του L.A. εμφανίζουν πολύ πιο υψηλά ποσοστά σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων από τις πόρνες που δουλεύουν νόμιμα στη Νεβάδα.
- Οι πορνοστάρ δεν δικαιούνται σύνταξη ούτε ιατρική ασφάλιση. Πρέπει να προνοήσουν από μόνοι τους και για τα δύο.
ΠΗΓΗ
Πώς αποφασίζει μια δυναμική γυναίκα να γίνει πορνοστάρ; Τι είναι αυτό που την οδηγεί σε ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα επαγγέλματα του κόσμου; Και αν γίνει, έχει ερωτική ζωή μακριά από τη δουλειά; Μπορεί να αγαπήσει την εργασιακή ρουτίνα της; Να ερωτευτεί έναν τύπο από τη δουλειά; Και το σημαντικότερο: Τι δουλειά λέει πως κάνει στο πρώτο ραντεβού;
Τα ερωτήματα είναι πολλά. Ολοι αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν «όμορφα, έξυπνα, καλά κορίτσια» να κάνουν σεξ και υποκριτική μπροστά σε μια κάμερα και έπειτα να πάνε σπίτι τους για να μαγειρέψουν. Η φωτογράφος Ντέμπορα Αντερσον δημιούργησε ένα ντοκυμαντέρ με τον τίτλο «Aroused», για τις ανάγκες του οποίου συνάντησε και φωτογράφισε 16 πορνοστάρ από τις ΗΠΑ. Μίλησε με 16 όμορφες γυναίκες που πρωταγωνιστούν σε μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων δολαρίων. Εψαχνε μια μεγαλειώδη ιστορία πίσω από τη λαμπερή εικόνα· δεν βρήκε καμία.
Οπως λέει στο ΒΗmagazino η Αντερσον, η βασική απάντηση στο γιατί ακολουθούν αυτή τη δουλειά είναι ότι «το κάνουν για τα λεφτά. Αλλά υπάρχουν δύο ακόμη βασικοί λόγοι: τους αρέσει η αίσθηση εξουσίας που τους δίνει η σκέψη ότι ελέγχουν τη λίμπιντο τόσων χιλιάδων ανδρών ανά τον κόσμο. Επίσης, το διασκεδάζουν».
Η Αντερσον στο ντοκυμαντέρ της επιχειρεί να παρουσιάσει μερικές από τις πιο επιτυχημένες πορνοστάρ ως πραγματικές γυναίκες και όχι σαν καλοσχηματισμένα σκεύη ηδονής. Αν και οι κριτικές δεν ήταν διόλου διθυραμβικές, καθώς οι περισσότεροι είπαν ότι η Αντερσον ασχολήθηκε περισσότερο με το κουκούλι παρά με το μεδούλι των κοριτσιών, η ίδια επιμένει ότι κύριος στόχος της ήταν να αποκαλύψει την πραγματικότητα.
Ολες παραδέχονται ότι κόλλησαν σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα – θεωρούνται τα δικά τους «εργατικά ατυχήματα» και είναι αρκετά συχνά. Η Κέιντεν Κρος, μία εκ των 16 που επέλεξε η Αντερσον για το «Aroused», δήλωσε: «Καθεμία από εμάς μπαίνει για διαφορετικούς λόγους και μένει για διαφορετικούς λόγους σε αυτή τη δουλειά. Ολοι μπορούν να το κάνουν. Πίσω από την ιστορία μας δεν κρύβεται κάποιο σκοτεινό παρελθόν, δύσκολα παιδικά χρόνια ή πάρε-δώσε με τον νόμο. Είμαστε κορίτσια της διπλανής πόρτας που όμως θα την ανοίξουμε φορώντας εσώρουχα». Ή ούτε καν αυτά.
Η κινηματογράφηση του ντοκυμαντέρ καθώς και η φωτογράφιση, που φιλοξενήθηκε σε ομότιτλο λεύκωμα, δεν έγιναν στα σπίτια των κοριτσιών, αλλά στο πλατό. Φορώντας ρόμπες, με τα μαλλιά πιασμένα πάνω και το όμορφο πρόσωπό τους να δείχνει πιο φρέσκο από ποτέ, απαλλαγμένο από το βαρύ μακιγιάζ που προστάζουν τα πορνογραφικά στερεότυπα, άρχισαν να μιλούν για την προσωπική τους ζωή. Η Αντερσον περιγράφει: «Μου εξήγησαν ότι η ειλικρίνεια είναι πρωταρχικό στοιχείο στις ερωτικές σχέσεις τους. Από την αρχή μιας γνωριμίας αποκαλύπτουν στον επίδοξο σύντροφο τι δουλειά κάνουν και από εκεί και έπειτα είναι στο χέρι του αν θα ενθουσιαστεί ή αν θα το βάλει στα πόδια. Τα περισσότερα κορίτσια, πάντως, προτιμούν να κάνουν σχέση με ανθρώπους του χώρου, από κάμεραμαν μέχρι συμπρωταγωνιστές τους, αφού εκεί υπάρχει περισσότερη κατανόηση και αποδοχή. Στον έξω κόσμο, όλες συμφώνησαν ότι γνωρίζουν άνδρες που είτε είναι πολύ άνετοι με το θέμα είτε καθόλου. Ενδιάμεση αντίδραση δεν υπάρχει».
Οι βασίλισσες της επιθυμίας
Μια και η αλήθεια προτιμά να είναι γυμνή, οι γυναίκες που άνοιξαν την καρδιά τους στην Ντέμπορα Αντερσον δεν δυσκολεύτηκαν να πουν τα πράγματα με το όνομά τους: «Οι συζητήσεις αυτές έφεραν στην επιφάνεια πάρα πολλά για τη σεμνοτυφία της αμερικανικής κοινωνίας, τον εθισμό μας στο σεξ και το πώς αυτό χρησιμοποιείται σαν πανίσχυρο όπλο, κυρίως στον χώρο της διαφήμισης. Εχω δει σποτ και καταχωρίσεις που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από ένα σοφτ πορνό, επειδή όμως υπάρχει μια τεράστια εταιρεία από πίσω, όλα καθαγιάζονται και βαφτίζονται τέχνη».
Oταν ζήτησε από κάποιους φίλους της να παρακολουθήσουν πλάνα του ντοκυμαντέρ πριν από το τελικό μοντάζ, έκανε το λάθος να τους το ζητήσει μπροστά στις γυναίκες τους: «Eννέα στους δέκα έδειξαν ενοχλημένοι και είπαν με ύφος που δεν ήταν δυνατόν να γίνει πιστευτό ότι ούτε τους αρέσει το πορνό ούτε είχαν δει ποτέ στη ζωή τους». Η ίδια θεωρεί ότι η βιομηχανία του σκληρού πορνό μάς έχει αποπροσανατολίσει και κάπως έτσι «ξεχάσαμε την ιερή δύναμη που έχει το πραγματικά καλό σεξ. Ολόκληρη η υφήλιος πρέπει να επαναπροσδιορίσει την έννοια της στενής επαφής. Η πραγματική επικοινωνία μεταξύ δύο ανθρώπων συντελείται χωρίς λόγια και χωρίς ρούχα και σε έναν αγγελικά πλασμένο κόσμο αυτό και μόνο θα αρκούσε για να μείνουν για πάντα μαζί».
Πορνό από σπίτι
Η Αντερσον θεωρεί ότι η τεχνολογία μάς έχει μετατρέψει όλους σε εν δυνάμει πορνοστάρ: «Ο καθένας μπορεί σήμερα να γυρίσει μια σπιτική πορνοταινία και να την ανεβάσει στο Internet. Υπάρχουν πάρα πολλά κορίτσια που μπαίνουν ανίδεα και θαμπωμένα στον χώρο, νομίζοντας ότι είναι ένας πανεύκολος τρόπος να βγάλεις αμέτρητα χρήματα. Πολύ γρήγορα καταλαβαίνουν ότι είναι ένα επάγγελμα που θα αλλάξει για πάντα τη ζωή τους, προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο. Οι πραγματικές σταρ του χώρου δεν τα κατάφεραν τυχαία».
Δεν λείπουν και οι αναφορές στους κινδύνους του επαγγέλματος: «Οπως μου λέει η Φραντσέσκα Λι, κάθε φορά που κάνεις σεξ χωρίς προφυλακτικό βάζεις τη ζωή σου σε κίνδυνο. Δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα στον δικό τους και στον δικό μας κόσμο. Και αν θέλουμε να είμαστε απολύτως ειλικρινείς, στον δικό τους κόσμο προσέχουν περισσότερο».
Τα όνειρα των πορνοστάρ, έτσι όπως καταγράφηκαν στο ντοκυμαντέρ, δεν απέχουν πολύ από τα δικά μας. «Και αυτές θέλουν να είναι ευτυχισμένες, να έχουν οικονομική σταθερότητα και αγάπη στη ζωή τους». Για την Αντερσον, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την αντικοινωνικότητά μας. «Ολοι μιλούν συνεχώς για σεξ, αλλά στην πραγματικότητα κάνουν ελάχιστο. Εχουμε ξεχάσει την τέχνη της επικοινωνίας, τουλάχιστον της επικοινωνίας που δεν σχετίζεται με τα “Like” του Facebook. Αν αρχίσουμε να ακούμε το σώμα και την καρδιά μας, θα καταλάβουμε ότι πρέπει να επανασυνδεθούμε κάνοντας log out από το Internet και ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι να περάσεις καλά από το να βλέπεις δύο ξένους στην οθόνη σου να κάνουν σεξ. Δεν κατηγορώ το πορνό, αλλά τη μονομανία μας με αυτό. Το σεξ είναι παντού και πουθενά ταυτόχρονα. Κρίμα δεν είναι;».
* Το ντοκυμαντέρ «Aroused» θα προβληθεί στην Ελλάδα την επόμενη σεζόν.
Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ
- Στην Καλιφόρνια, μια πορνοστάρ αμείβεται με 800 δολάρια για μια ερωτική σκηνή με γυναίκα παρτενέρ, με 1.000 αν ο παρτενέρ είναι άνδρας και με 4.000 για πιο απαιτητικούς, ήτοι διεστραμμένους ρόλους.
- Οπως εξήγησε στο ντοκυμαντέρ «Aroused» ο μάνατζερ Μαρκ Σπίγκλερ, το ετήσιο εισόδημα μιας πορνοστάρ είναι κατά μέσο όρο 50.000 δολάρια, που σημαίνει ότι την τελευταία δεκαετία έχει μειωθεί κατά το ήμισυ. Βέβαια, υπάρχουν πάντα οι εξαιρέσεις, με κάποιες να βγάζουν 350.000 δολάρια τον χρόνο.
- Νόμος που ψηφίστηκε τον Νοέμβριο του 2012 στις ΗΠΑ ζητεί από τις εταιρείες παραγωγής πορνό στο Λος Αντζελες να διασφαλίζουν τη χρήση προφυλακτικών κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Πολλοί από όσους ασχολούνται με τη βιομηχανία του πορνό, ωστόσο, υποστηρίζουν ότι το προφυλακτικό δεν είναι απαραίτητο, μια και η παρατεταμένη χρήση του προκαλεί πολλά προβλήματα και ούτως ή άλλως γίνονται συνεχώς αιματολογικές και λοιπές εξετάσεις στους πορνοστάρ. Τονίζουν επίσης ότι οι πορνοταινίες κατά τις οποίες οι άνδρες χρησιμοποιούν προφυλακτικό δεν είναι οι δημοφιλέστερες, γεγονός που οδηγεί μεγάλο ποσοστό της παραγωγής εκτός Λος Αντζελες – όπου βρίσκεται η βάση της βιομηχανίας, με την παραγωγή να έχει τη μερίδα του λέοντος, το 80% –, σε άλλες Πολιτείες, ακόμη και σε άλλες χώρες, δημιουργώντας ακόμη πιο επικίνδυνες συνθήκες εργασίας.
- Εχουν καταγραφεί 8 κρούσματα HIV στη βιομηχανία του πορνό από το 2004 ως σήμερα. Το 2011 η παραγωγή σταμάτησε για μία εβδομάδα όταν ένας ηθοποιός έμαθε ότι το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε ήταν θετικό. Και τον Αύγουστο του 2012 έγινε δεκαήμερη αναστολή ενεργειών λόγω επιδημίας σύφιλης που εμφανίστηκε στους ηθοποιούς.
- Σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε το 2012, οι ηθοποιοί που δουλεύουν για τη βιομηχανία πορνό του L.A. εμφανίζουν πολύ πιο υψηλά ποσοστά σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων από τις πόρνες που δουλεύουν νόμιμα στη Νεβάδα.
- Οι πορνοστάρ δεν δικαιούνται σύνταξη ούτε ιατρική ασφάλιση. Πρέπει να προνοήσουν από μόνοι τους και για τα δύο.
ΠΗΓΗ
Τι κάνει όμορφες γυναίκες να γίνουν πορνοστάρ;
Reviewed by Unknown
on
07:00
Rating: