Μελετωντας τις γραφες επι σειρα ετων, διαπιστωσα οτι για καποιο αγνωστο λογο ειναι σαν ενα παζλ ,στο οποιο το κομματι της μιας ιστοριας ενος προφητη ,δενει σαν συνεχεια με ενα αποσπασμα, η ολοκληρη συνεχεια της ιδιας ιστοριας ,στα γραφομμενα αλλου προφητη ..
Το δυστυχές ειναι οταν τα κειμενα ειναι αποσπασματικα, και η συνεχεια τους ειναι εκτος της επισημης γραφης των κειμενων της εκκλησιας , αναφερομαι συγκεκριμενα στην Γεννεση, και ειδικα στις αναφορες για την Λιλιθ ,τον Οφι ,και τον Λεβιαθαν εκει σαφως και εχει γινει "μαγειρεμα" των κειμενων και βασικα τμηματα εχουν αφαιρεθει αφηνωντας πισω μια μπερδεμενη αποσπασματικη μαζα πληροφοριων τμημα της οποιας ,η ' μαλλον σαν καταληκτικο της ,ειναι οι πρωτοι ανθρωποι ......
Σαφως , καποιοι ,για καποιο λογο ,αφαιρεσαν σκοπιμα τις αναφορες στα Δρακοειδη η' ερπετανθρωπους και αφησαν μονο την ανθρωπινη παρουσια χωρις παρολα αυτα να χαθει τελειως η παρουσια των ερπετων απο τα κειμενα ...
Μια απο αυτες τις παρουσιες ειναι και ο Εωσφορος ..
Εδω να τονισουμε οτι το ονομα παραπεμεπει σε μια παλιοτερη λατρεια του Φωτος πριν τον κατακλυσμο που σημερα ξερουμε σαν οντοτητα Σαβαωθ , απο το Sabah που μεχρι και σημερα στα τουρκικα θα πει Πρωι .
Ο Σαβαωθ , κυριος του πρωινου φωτος ειναι ο πραγματικος Εωσφορος αλλα λογο των αλλαγων στα κειμενα οπως προ ειπα ,δυστηχως εχουν ενωθει διαφορετικες μεταξυ τους ιστοριες για να βγει νοημα ....
Μυθολογικα ξερουμε οτι οταν ο Θεός δημιούργσε τον Άνθρωπο διέταξε όλους τους Αγγέλους να τον προσκυνήσουν. Ο Εωσφόρος, ο ομορφότερος και ο καλύτερος των Αγγέλων, επειδή ήταν πιο παλιός στη Δημιουργία δε δέχτηκε να προσκυνήσει κάποιον κατώτερό του.
Αυτη ειναι η επικρατουσα αποψη αλλ μονο στον Ησαία (κεφ. 14, στίχοι 12-15) μας περιγράφει: “Πως έπεσες από τον ουρανό, Εωσφόρε, τέκνο της αυγής! Πάνω στην γη συντρίφτηκες, εσύ που υπέταξες λαούς. Έλεγες μέσα σου: ‘Στον ουρανό θ’ανέβω, τον θρόνο μου θα υψώσω πάνω από τα άστρα του Θεού. Θα πάρω θέση πάνω στο βουνό, στο μακρινό βορρά που οι Θεοί συνάζονται. Θ’ανέβω πάνω από τα σύννεφα και με τον ύψιστο θα είμαι ίσος.’ Μα έπεσες μέσα στον Άδη, στης αβύσσου το βυθό” .
Η εκπληξη ερχεται οταν διαβασουμε στον Ιεζεκιηλ εκει οπου ξαναβλεπουμε και θαυμαζουμε την ομορφια του Εωσφορου (που αν και δεν κατονομαζεται ) η περιγραφη ειναι τοσο αποκαλυπτικη που η συνδεση με τα γραμμενα του Ησαια βρισκει απολυτη ταυτιση ,αλλα η διαφορα ειναι ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ... Ο Εωσφορος αν και εχει πεσει απο τον παραδεισο εκει απο οπου και γεννηθηκε στην γη , σωσμενος μεσα απο πηρινα συντριμια απο ενα Χερουβικο μαθαινουμε οτι ΕΓΙΝΕ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ...
Μια παρενθεση εδω για να θυμισω την ιδεα των αρχαιων αιγυπτιων οτι ειναι κληρονομικα απογονοι του Πρωτου μαυρου ανθρωπου η' Φαραω που ειναι ο Ορος , με βαση την αναφορα του Ιεζεκιηλ αυτη η ιδεα αποκτα πραγματικη υποσταση ...Ας δουμε τι γραφει " Ιεζ. 28,12 “υιέ ανθρώπου, θρηνολόγησε δια τον άρχοντα της Τυρου και ειπέ προς αυτόν· Αυτά λέγει ο Κυριος Κυριος· Συ είσαι ωσάν σφραγίδα ωραίας ομοιώσεως, στέφανος απεριγράπτου ωραιότητος.
Ιεζ. 28,13 ἐν τῇ τρυφῇ τοῦ παραδείσου τοῦ Θεοῦ ἐγενήθης· πάντα λίθον χρηστὸν ἐνδέδεσαι, σάρδιον καὶ τοπάζιον καὶ σμάραγδον καὶ ἄνθρακα καὶ σάπφειρον καὶ ἴασπιν καὶ ἀργύριον καὶ χρυσίον καὶ λιγύριον καί ἀχάτην καὶ ἀμέθυστον καὶ χρυσόλιθον καὶ βηρύλλιον καὶ ὀνύχιον, καὶ χρυσίου ἐνέπλησας τοὺς θησαυρούς σου καὶ τὰς ἀποθήκας σου ἐν σοὶ
Ιεζ. 28,13 Εγεννήθης και εζησες μέσα εις τα πλούτη, εις κάθε τρυφήν και άνεσιν ωσάν εις παράδεισον Θεού. Εφόρεσες κάθε πολύτιμον λίθον, σάρδιον, τοπάζιον, σμάραγδον, ρουβίνιον, σάπφειρον, ίασπιν, άργυρον, χρυσόν, λιγύριον, αχάτην, αμέθυστον, και χρυσόλιθον και βηρύλλιον και ονύχιον. Εγέμισες τα θησαυροφυλάκιά σου με χρυσίον και αυτάς ακόμη τας αποθήκάς σου.
Ιεζ. 28,14 ἀφ᾿ ἧς ἡμέρας ἐκτίσθης σύ. μετὰ τοῦ Χεροὺβ ἔθηκά σε ἐν ὄρει ἁγίῳ Θεοῦ, ἐγενήθης ἐν μέσῳ λίθων πυρίνων.
Ιεζ. 28,14 Από την ημέραν, κατά την οποίαν έλαβες ύπαρξιν, εγώ σε κατέταξα μαζή με το χερουβείμ, σε εθεσα εις όρος υψηλόν αφιερωμένον εις την λατρείαν του Θεού. Εγεννήθης και έζησες εν μέσω πολυτίμων λίθων που λάμπουν ωσάν το πυρ.
Ιεζ. 28,15 ἐγενήθης σὺ ἄμωμος ἐν ταῖς ἡμέραις σου, ἀφ᾿ ἧς ἡμέρας σὺ ἐκτίσθης ἕως εὑρέθη τὰ ἀδικήματα ἐν σοί.
Ιεζ. 28,15 Υπήρξες κατά την εμφάνισιν άμεμπτος, αψεγάδιαστος και τέλειος με λαμπρότητα εις τας ημέρας της δόξης σου· από την ημέραν που έλαβες ύπαρξιν μέχρι της εποχής, κατά την οποίαν διέπραξες αδικίας.
Ιεζ. 28,16 ἀπὸ πλήθους τῆς ἐμπορίας σου ἔπλησας τὰ ταμιεῖά σου ἀνομίας καὶ ἥμαρτες καὶ ἐτραυματίσθης ἀπὸ ὄρους τοῦ Θεοῦ, καὶ ἤγαγέ σε τὸ Χεροὺβ ἐκ μέσου λίθων πυρίνων.
Ιεζ. 28,16 Με τα πλήθη των εμπορικών σου συναλλαγών εγέμισες τα θησαυροφυλάκιά σου από παράνομα πλούτη. Ετσι όμως ημάρτησες ενώπιον του Θεού, ετραυματίσθης ψυχικώς και έπρεπε να αποπεμφθής από το άγιον όρος του Θεού. Δια τούτο ένα χερουβείμ σε έβγαλεν ανάμεσα από τα ολόγυρά σου λάμποντα πολύτιμα πετράδια.
Ιεζ. 28,17 ὑψώθη ἡ καρδία σου ἐπὶ τῷ κάλλει σου, διεφθάρη ἡ ἐπιστήμη σου μετὰ τοῦ κάλλους σου· διὰ πλῆθος ἁμαρτιῶν σου ἐπὶ τὴν γῆν ἔῤῥιψά σε, ἐναντίον βασιλέων ἔδωκά σε παραδειγματισθῆναι.http://users.sch.gr/aiasgr/Palaia_Diathikh/Iezekihl/Iezekihl_kef.28.htm "
Η ταυτοποιηση ειναι απολυτη οσον αφορα των Εωσφορο ...
Η πτωση του Εωσφορου μετα την εναντιωση του ως προς τον Σαβαωθ αναφερεται στον Ησαΐα εκει που πριν απο ολα και μετα απο ολα αυτα που γραψαμε για την ομορφια του αγγελου αυτου κατι που ερχεται να μας αλλαξει τα δεδομενα ειναι η αναφορα του ιδιου του προφητη σε εναν ερπετανθρωπο ( Δρακοβασιλια ) << ἐκ γὰρ σπέρματος ὄφεως ἐξελεύσεται ἔκγονα ἀσπίδων, καὶ τὰ ἔκγονα αὐτῶν ἐξελεύσονται ὄφεις πετόμενοι >>
Σπερμα οφεως λεει ο Ησαιας για τον Εωσφορο ...
Να θυμισω εδω οτι αν συμπεριλαβουμε και τον Αρχαγγελο Λεβιαθαν που ειναι δρακος , και τον Οφι που ξελογιασε την Ευα διδασκοντας την την μυστικη διδασκαλια ( Μαγεια ) κατά την Καββάλα απο τα στόματα του παραδοθηκε η μυστηριώδη Ιουδαϊκή διδασκαλία ( Εδω μπορουμε να συσχετισουμε την διδασκαλια αυτη οποια και αν ηταν με την αιτια του προ-πατορικου αμαρτηματος και την μεταστροφη της Λιλιθ σε μαγισσα ,με αποτελεσμα να πεσουν και οι δυο τους στην γη ..)
Οπως και να εχει πολλα ερπετα μαζευονται με την μια ....
Ο Εωσφορος με βαση τον Ησαια και το αποσπασμα του που τωρα θα διαβασουμε γινεται φανερο οτι ειναι ο αιτιος , ο υποκινητης για την εξεγερση των γιγαντων εναντιων στους θεους ( θεο ) ...Εδω μπαινουμε στην ελληνικη μυθολογια και ολοι λιγο εως πολυ ξερουμε την Γιγαντομαχια
ας δουμε τι γραφει σχετικα η αγια γραφη " πᾶσα ἡ γῆ βοᾷ μετ᾿ εὐφροσύνης,
8 καὶ τὰ ξύλα τοῦ λιβάνου εὐφράνθησαν ἐπὶ σοὶ καὶ ἡ κέδρος τοῦ Λιβάνου· ἀφ᾿ οὗ σὺ κεκοίμησαι, οὐκ ἀνέβη ὁ κόπτων ἡμᾶς.
9 ὁ ᾅδης κάτωθεν ἐπικράνθη συναντήσας σοι, συνηγέρθησάν σοι πάντες οἱ γίγαντες οἱ ἄρξαντες τῆς γῆς, οἱ ἐγείραντες ἐκ τῶν θρόνων αὐτῶν πάντας βασιλεῖς ἐθνῶν.
10 πάντες ἀποκριθήσονται καὶ ἐροῦσί σοι· καὶ σὺ ἑάλως, ὥσπερ καὶ ἡμεῖς, ἐν ἡμῖν δὲ κατελογίσθης.
11 κατέβη εἰς ᾅδου ἡ δόξα σου, ἡ πολλὴ εὐφροσύνη σου· ὑποκάτω σου στρώσουσι σῆψιν, καὶ τὸ κατακάλυμμά σου σκώληξ.
12 πῶς ἐξέπεσεν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ὁ ἑωσφόρος ὁ πρωΐ ἀνατέλλων; συνετρίβη εἰς τὴν γῆν ὁ ἀποστέλλων πρὸς πάντα τὰ ἔθνη.
13 σὺ δὲ εἶπας ἐν τῇ διανοίᾳ σου· εἰς τὸν οὐρανὸν ἀναβήσομαι, ἐπάνω τῶν ἀστέρων τοῦ οὐρανοῦ θήσω τὸν θρόνον μου, καθιῶ ἐν ὄρει ὑψηλῷ, ἐπὶ τὰ ὄρη τὰ ὑψηλὰ τὰ πρὸς Βορρᾶν,
14 ἀναβήσομαι ἐπάνω τῶν νεφῶν, ἔσομαι ὅμοιος τῷ ῾Υψίστῳ.
15 νῦν δὲ εἰς ᾅδην καταβήσῃ καὶ εἰς τὰ θεμέλια τῆς γῆς.
16 οἱ ἰδόντες σε θαυμάσονται ἐπὶ σοὶ καὶ ἐροῦσιν· οὗτος ὁ ἄνθρωπος ὁ παροξύνων τὴν γῆν, ὁ σείων βασιλεῖς;
17 ὁ θεὶς τὴν οἰκουμένην ὅλην ἔρημον καὶ τὰς πόλεις αὐτοῦ καθεῖλε, τοὺς ἐν ἐπαγωγῇ οὐκ ἔλυσε.
18 πάντες οἱ βασιλεῖς τῶν ἐθνῶν ἐκοιμήθησαν ἐν τιμῇ, ἄνθρωπος ἐν τῷ οἴκῳ αὐτοῦ·
19 σὺ δὲ ριφήσῃ ἐν τοῖς ὄρεσιν ὡς νεκρὸς ἐβδελυγμένος μετὰ πολλῶν τεθνηκότων ἐκκεκεντημένων μαχαίραις, καταβαινόντων εἰς ᾅδου. ὃν τρόπον ἱμάτιον ἐν αἵματι πεφυρμένον οὐκ ἔσται καθαρόν,
20 οὕτως οὐδὲ σὺ ἔσῃ καθαρός, διότι τὴν γῆν μου ἀπώλεσας καὶ τὸν λαόν μου ἀπέκτεινας· οὐ μὴ μείνῃς εἰς τὸν αἰῶνα χρόνον, σπέρμα πονηρόν.
21 ἑτοίμασον τὰ τέκνα σου σφαγῆναι ταῖς ἁμαρτίαις τοῦ πατρὸς αὐτῶν, ἵνα μὴ ἀναστῶσι καὶ κληρονομήσωσι τὴν γῆν καὶ ἐμπλήσωσιν τὴν γῆν πολέμων.
22 Καὶ ἐπαναστήσομαι αὐτοῖς, λέγει Κύριος σαβαώθ, καὶ ἀπολῶ αὐτῶν ὄνομα καὶ κατάλειμμα καὶ σπέρμα - τάδε λέγει Κύριος -
23 καὶ θήσω τὴν Βαβυλωνίαν ἔρημον, ὥστε κατοικεῖν ἐχίνους, καὶ ἔσται εἰς οὐδέν· καὶ θήσω αὐτὴν πηλοῦ βάραθρον εἰς ἀπώλειαν.
24 τάδε λέγει Κύριος σαβαώθ· ὃν τρόπον εἴρηκα, οὕτως ἔσται, καὶ ὃν τρόπον βεβούλευμαι, οὕτως μενεῖ,
25 τοῦ ἀπολέσαι τοὺς ᾿Ασσυρίους ἀπὸ τῆς γῆς τῆς ἐμῆς καὶ ἀπὸ τῶν ὀρέων μου, καὶ ἔσονται εἰς καταπάτημα, καὶ ἀφαιρεθήσεται ἀπ᾿ αὐτῶν ὁ ζυγὸς αὐτῶν, καὶ τὸ κῦδος αὐτῶν ἀπὸ τῶν ὤμων ἀφαιρεθήσεται.
26 αὕτη ἡ βουλή, ἣν βεβούλευται Κύριος ἐπὶ τὴν ὅλην οἰκουμένην, καὶ αὕτη ἡ χεὶρ ἡ ὑψηλὴ ἐπὶ πάντα τὰ ἔθνη.
27 ἃ γὰρ ὁ Θεὸς ὁ ἅγιος βεβούλευται, τίς διασκεδάσει; καὶ τὴν χεῖρα αὐτοῦ τὴν ὑψηλὴν τίς ἀποστρέψει;
28 Τοῦ ἔτους, οὗ ἀπέθανεν ὁ βασιλεὺς ῎Αχαζ, ἐγενήθη τὸ ρῆμα τοῦτο.
29 μὴ εὐφρανθείητε οἱ ἀλλόφυλοι πάντες, συνετρίβη γὰρ ὁ ζυγὸς τοῦ παίοντος ὑμᾶς· ἐκ γὰρ σπέρματος ὄφεως ἐξελεύσεται ἔκγονα ἀσπίδων, καὶ τὰ ἔκγονα αὐτῶν ἐξελεύσονται ὄφεις πετόμενοι. "
Ειναι φανερο σε ολες τις περιπτωσεις οτι ειναι το ιδιο ατομο με τις ιδιες βλεψεις και μεσα σε ολα αυτα για πρωτη φορα μπορουμε να εχουμε μια εικονα που μας κανει να σκεφτουμε την σχεση με τον ελληνικο μυθο της γιγαντομαχιας αυτου του πλασματος μιας και οι μυθικοι Δρακοβασιλιαδες π.χ Κεκροπας βασιλεψαν και στην Αττικη Ακτη στα προ πρωτο ιστορικα χρονια .....
Φυσικα ολα αυτα που διαβαζω για τον Εωσφορο σε αρθρα και σε περιοδικα ,και εδω , για σατανισμους ,και ερωτικους σατανισμους, και αλλα ασχετα ,που διαβασα κατα καιρους απο ανθρωπους ασχετους που απο εναν μονο στοιχο εγραψαν οτι τους κατεβηκε ...Ολα ειναι βλακειες .....
Angelos Orsini Adamakis
ΠΗΓΗ
~ Ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ~
Reviewed by Unknown
on
17:00
Rating: