Γράφει ο Sak TsakΞέρεις ότι ζεις στην Ελλάδα του 2014 όταν:Διπλοπαρκάρεις, περνάς με κόκκινο, κλείνεις τις ράμπες των αναπήρων.....Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ε Δ Ω