Η ιστορία του παλιού Πόνυ είναι πονεμένη, αφού εκείνοι που θέλουν να μας πωλούν τα δικά τους αυτοκίνητα, δεν επέτρεψαν ποτέ να ολοκληρωθεί η επένδυση της ΝΑΜΚΟ, στο Λιμνότοπο Κιλκίς.
Το ίδο έγινε και με το εργοστάσιο του Θεοχαράκη, στο Βόλο, που δεν επετράπη να μετεξελιχθεί σε μια σύγχρονη ελληνοϊπαωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως έγινε με την TOYOTA-SABANCI στην Τουρκία.
Τώρα έρχεται το Πόνυ 2.
Να δούμε, θα αρχίσουν και πάλι τις τρικλοποδιές, όχι οι ξένοι, οι ελληνόφωνοι κένταυροι του ελλαδικού κράτους!
Το είδαμε εδώ
Το ίδο έγινε και με το εργοστάσιο του Θεοχαράκη, στο Βόλο, που δεν επετράπη να μετεξελιχθεί σε μια σύγχρονη ελληνοϊπαωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως έγινε με την TOYOTA-SABANCI στην Τουρκία.
Τώρα έρχεται το Πόνυ 2.
Να δούμε, θα αρχίσουν και πάλι τις τρικλοποδιές, όχι οι ξένοι, οι ελληνόφωνοι κένταυροι του ελλαδικού κράτους!
Το είδαμε εδώ
Το νέο Πόνυ μπορεί να φέρνει 1 δις ευρώ ετησίως στην Ελλάδα! Θα το αφήσουν;
Reviewed by Unknown
on
11:53
Rating: