Aυτόν τον εκφωνητή στην ΔΤ έψαξαν πολύ να τον βρουν...οέο ;;

ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΔΤ...
ΜΑΣ ΕΣΠΑΣΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ!!!









Το είδαμε εδώ
Από το Blogger.