Ατρόμητος ο Έλλην Στρατάρχης, κοίταξε κατάματα τον εισβολέα και με τα λίγα περσικά που ήξερε του είπε: Μολών Λαβέ. (από γραπτό υποψηφίου αστυνομικού, Αθήνα 1990).
Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Τρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα”. (γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1988)
Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε
τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ. (γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Θηβών)
Η επανάσταση του ’21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την τελική του πτώση. (γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1989)
Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας. (από Έκθεση για τη Ρωσία μαθητή του Γυμνασίου Καρδίτσας, 1991)
Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες. (από την Έκθεση ιδεών υποψηφίου στη Σχολή Αστυνομίας, 1992)
Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγματα του Σατανά. (από διαγωνισμό στα Θρησκευτικά – Λύκειο Ξάνθης 1991)
Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ. (από Έκθεση του μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992)
Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες αλλά Κουστωδίες. (υποψήφιος στη Σχολή Αστυνομίας, 1991)
Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι του Μανχάταν. (από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου, 1990)
Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον. (από διαγωνισμό στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982)
Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι. (μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων, 1990)
Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια. (Γυμνάσιο Καβάλας, 1988)
Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει. (Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991)
Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη. (Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989)
Η ελονοσία καταπολεμήθηκε και εξαφανίσθηκε δια των προσπαθειών της επιστήμης. Και η γρίπη; Πέρα βρέχει. (Υποψήφια νοσοκόμα, Νοσοκομείο Αγρινίου)
Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου. (Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992)
Τι έχουν γράψει κατά καιρούς παιδιά Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού.
Mάθημα: Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή ΕΡ.: Τι είναι αστικός και τι ημιαστικός πληθυσμός; ΑΠ.: Αστικός πληθυσμός είναι τα μπλε λεωφορεία και ημιαστικός τα λεωφορεία που μας πηγαίνουν σε άλλες πόλεις π.χ. Θεσσαλονίκη, Αγρίνιο κτλ.
ΕΡ.: Τι είναι δασμός; ΑΠ.: Δασμός είναι ο φόρος που πληρώνουν για το δάσος.
Μάθημα: Θρησκευτικά ΕΡ.: Ποιες γιορτές ονομάζονται κινητές και ποιες ακίνητες; ΑΠ.: α) Κινητές είναι οι γιορτές που ο παπάς βγαίνει στην πύλη και χορεύει και ακίνητες αυτές που ο παπάς δεν χορεύει. β) Οταν στη γιορτή τρώμε και χορεύουμε τότε είναι κινητή, ενώ όταν απλώς τρώμε είναι ακίνητη.
ΕΡ.: Τι γνωρίζετε για τον βυζαντινό ρυθμό; ΑΠ.: Οι βυζαντινοί ό,τι κι αν έκαναν το έκαναν με ρυθμό, γι’ αυτό ονομάστηκε βυζαντινός ρυθμός.
ΕΡ.: Τι ξέρετε για την Αγία Γραφή και τα βιβλία της; ΑΠ.: Κάποτε, πριν από πολλά χρόνια, υπήρξε μια γυναίκα που ήταν πολύ πιστή στον Θεό και τόσο καλή που τη φώναζαν αγία. Και επειδή έγραφε όλο ποιήματα για τον Χριστό την ονόμασαν Αγία Γραφή. Μάθημα: Φυσική
ΕΡ.: Ποια κύματα ονομάζονται διαμήκη και ποια εγκάρσια; ΑΠ.: α) Εγκάρσια ονομάζονται εκείνα που είναι εγκαρσιακά και διαμήκη εκείνα που είναι διαμηκιακά. β) Τα εγκάρσια είναι τα κύματα που αποφεύγουν ένα εμπόδιο. Τα διαμήκη είναι τα κύματα που πηγαίνουν ευθεία.
ΕΡ.: Τι είναι τα ραδιοϊσότοπα και πού χρησιμοποιούνται; ΑΠ.: Τα ραδιοϊσότοπα τα χρησιμοποιούμε στις τηλεοράσεις.
ΕΡ.: Τι ονομάζουμε εξάτμιση, τι βρασμό, τι εξαέρωση και τι υγροποίηση; ΑΠ.: Εξάτμιση ονομάζουμε αυτή που έχει πίσω το αυτοκίνητο, βρασμό ονομάζουμε το νερό όταν βράζει, εξαέρωση είναι όταν βγάζουμε από το καλοριφέρ τα νερά και υγροποίηση όταν σβήνουμε τη φωτιά.
Μάθημα: Ιστορία ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για τους Φαναριώτες; ΑΠ.: α) Οι Φαναριώτες φύλαγαν τον βασιλιά και κρατούσαν φανάρι. β) Μερικοί Ελληνες ονομάστηκαν Φαναριώτες γιατί στα χωριά τους είχαν πολλά και μεγάλα φανάρια.
ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για τη Στάση του Νίκα; ΑΠ.: Παλιά είχαν μια στάση κι εκεί κάποιοι νίκησαν, γι’ αυτό την είπαν «Στάση του Νίκα».
ΕΡ.: Ποια μέτρα πήρε ο Καποδίστριας για την οικονομία; ΑΠ.: Ο Καποδίστριας έβγαλε για πρώτη φορά τους φοίνικες με δικά του λεφτά και έφερε την πατάτα. Αλλά επειδή στους άλλους δεν άρεσε η πατάτα, τον σκότωσαν.
ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για την περίοδο του Διαφωτισμού; ΑΠ.: Διαφωτισμό είχαμε όταν στη Γη είχε πολύ φως και καθόλου νύχτα. Μάθημα: Γεωγραφία
ΕΡ.: Τι γνωρίζετε για την έρημο Σαχάρα; ΑΠ.: Στην έρημο Σαχάρα έχει ερημιά. Δεν υπάρχει ψυχή.
ΕΡ.: Ποια είναι η πρωτεύουσα της Κύπρου; ΑΠ.: Η Λευκορωσία.
ΕΡ.: Τι είναι κλίμα και τι καιρός; ΑΠ.: Κλίμα είναι όταν φυτεύουμε κάτι στον κήπο και βγαίνουν φυτά. Καιρός είναι όταν βρέχει κι όταν κάνει ήλιο.
ΕΡ.: Περιγράψτε το κλίμα της Ελλάδας. ΑΠ.: Η Ελλάδα έχει πολλά κλίματα. Το πρωί έχει τροπικό, το μεσημέρι πολικό και το βράδυ καλό. Γι’ αυτό το κλίμα της Ελλάδας είναι από τα καλύτερα.
ΕΡ.: Πού βρίσκεται η Λάρισα; ΑΠ.: Πέμπτη μετά τον Ολυμπιακό.
Από γραπτό στην Ιστορία, Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου, 1988). >Για να καταπολεμήσει την βραδυγλωσσίαν του ο Δημοσθένης μπούκωνε το στόμα του με χαλίκια κι έτσι όταν μιλούσε κανείς δεν καταλάβαινε τι έλεγε. Με τον καιρό τον συνήθισαν όλοι έτσι μπουκωμένο και δεν του έδινε κανείς σημασία. Πέθανε τρελός στα Κύθηρα με το στόμα μπουκωμένο.>
(Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991) >”Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει.” >
(Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989) >”Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη.” >
(Γυμνάσιο Καβάλας, 1988) >”Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια.” >
(Από γραπτό στη Φυσική, Γυμνάσιο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, 1983) > Η κυριώτερη αιτία της εξατμίσεως του νερού είναι η φωτιά κάτω απ’ το κατσαρολάκι. >(Από εργασία για τα Μαθηματικά, Λύκειο Τρίπολης, 1991) >Τρεις κύκλοι εφαπτόμενοι ο ένας με τον άλλον δημιουργούν τρίκυκλον. >
(Από γραπτό στην Ελληνική Ιστορία, Γυμνάσιο Περάματος Πειραιά, 1994). >Μόλις ο Αρχιμήδης ανακάλυψε την εκτίναξη του νερού, τρόμαξε τόσο πολύ, που τα ανέθεσε όλα στην πολιτική ηγεσία, ώστε να μην έχει καμία ευθύνη. >
(Από έκθεση με ελεύθερο θέμα, Λύκειο Λάρισας, 1984) >Μια γυναίκα επίτοκος είναι γεμάτη επιτόκια. Πάντως, το γεννητούρι δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο. >
(Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1988) >”Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Tρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα.” >
(Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Θηβών) >”Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ.” >
(Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1989) >”Η επανάσταση του ’21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την >τελική του πτώση.” >
(Από Έκθεση για τη Ρωσία μαθητή του Γυμνασίου Καρδίτσας, 1991) >”Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας.” >
(Από διαγωνισμό στα Θρησκευτικά – Λύκειο Ξάνθης 1991) >”Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα: Πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. ” >
(Από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992) >”Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ.” >
(Από διαγωνισμό στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982) >”Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον.” >
(Από μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων, 1990) >”Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι.” >
(Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992) >”Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου.” >
(Από εξετάσεις στην Ψυχολογία, Λύκειο Λαμίας, 1997) >Η κρίση συνείδησης είναι μια ψυχολογική κατάσταση που μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά και να προκαλέσει ανεπανόρθωτες καταστροφές στον φέροντα. >
(Από γραπτό στη Μυθολογία, Γυμνάσιο Πάτρας, 1974). >Χρόνια μετά περνώντας από το μέρος που είχε καθαρίσει την κόπρο του Αιγίου, ο Ηρακλής έμεινε κατάπληκτος. Όλα πεντακάθαρα, λες και ήταν χθες. Έφυγε κατευχαριστημένος. >
(Από γραπτό στα Θρησκευτικά, Γυμνάσιο Ολυμπίας, 1991). >Θέλει πολλή επεξήγηση το “Αγάπα τον πλησίον σου” Σκίτσο του Νικόλα Μαρκόπουλου από το βιβλίο “Μα είναι δυνατόν;.. και όμως. Είναι!”Η Εντολή που λέει Αγάπα τον Πλησίον σου είναι μια από τις σπουδαιότερες. Αλλά,όπως και όλα τα σημαντικά πράγματα, θέλει πολλή επεξήγηση για ν’αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις. >
(Από γραφτό εξετάσεων στα Θρησκευτικά, Λύκειο Λασιθίου, 1985). >Δύο μεγάλα κόμματα που κυριαρχούσαν στην πολιτική ζωή του Ισραήλ ήταν τα Σόδομα και τα Γόμορα. Οι Σοδομιστές ήταν υπέρ της κοινωνικής ισότητας, ενώ οι Γομαριστές ήταν εγωιστές και συντηρητικοί. >
(Από γραπτό στην Ανάλυση της Βίβλου, Γυμνάσιο Μπέτφορντ, Αγγλία, 1981). >Όταν κατέβηκε ο Μωυσής από το βουνό κουβαλώντας για τρίτη φορά τις 10 Εντολές, τους μάζεψε όλους και τους είπε ότι ο Θεός ήταν ανένδοτος.Τελικά, είπε, τα κατάφερε να πάρει το ΟΚ για να τρώνε βούτυρο με μέλι τις Παρασκευές αλλά η μοιχεία παραμένει.
>(Από γραπτό μαθητή στη Νεώτερη Ιστορία, Δημοτικό σχολείο Λουγκάνο, Βόρεια Ιταλία, 1993)
>Στην εποχή του Στάλιν, μας είπε ο πατέρας μου, τα ταξίδια στη Ρωσία απαγορευόντουσαν. Αν κάποιος Ρώσος ζητούσε διαβατήριο, ο Στάλιν δεν του το ‘δινε. Αν επέμενε, τότε ο Στάλιν το ‘δινε, αλλά μόνο για τη Σιβηρία και συνήθως με εικοσιπενταετή διάρκεια. Σε περιπτώσεις, και εφ’ όρου ζωής.
” Η σκανδιναβία είναι μια πράξη που κάθε πολιτισμένος άνθρωπος πρέπει να αποφεύγει” (Από γυμνάσιο της Λάρνακας Κύπρου) “Εσπεριδοειδή σαν τα πορτοκάλια είναι και τα μαντολίνια, αλλά πιο μικρά και με φλούδα που βγαίνει εύκολα” ( Απο γυμνάσιο της Αθήνας, 1992 )
” Η επετηρίδα είναι αυτό που βγάζουμε στα μαλλιά μας άμα δεν λουζόμαστε συχνά”
“Ο μισογύνης είναι τέρας μυθολογικόν, μισός γυναίκα και μισός άλλο πράμα,απερίγραπτης ασχήμιας και τελείως εξαγριωμένος με την κατάστασή του. ” (Από γυμνάσιο της Θεσπρωτίας, 1991)
” Το φοβερότερο όπλο των αρχαίων Αράβων ήταν ο Ευνούχος”
“Ο Κωνσταντίνος Καντάφης ήτανε Έλληνας ποιητής που γεννήθηκε στη Λιβύη της Αλεξάνδρειας”
“Οι Έλληνες εφεύρεσαν τη γεωμετρία για να αποφύγουνε την άλγεβρα που ήτανε αράπικη” “Στην αρχαία εποχή δεν υπήρχαν ξένες χώρες γι’ αυτό δεν έχουν βρει οι αρχαιολόγοι αρχαία διαβατήρια”
“Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ.” (Από διαγώνισμα στην Ιστορία,γυμνάσιο της Κορινθίας, 1989)
” Όταν ο Χριστός ήτανε μικρός, ο πατέρας του ο μαραγκός Ιωσήθ, το φώναζε Χρηστάκη”
“Ο Λεωνίδας και οι Τριακόσιοι του ηττήθηκαν γιατί οι Θερμοπύλες ήτανε πολυπληθέστεροι σε αριθμό”
“Την Οδύσσεια της έγραψε ο Οδυσσέας. Την Ιλιάδα ο Ηλιάδης.” (Από διαγώνισμα Β’ τάξης γυμνασίου της Λαμίας, 1969)
” Η γυναίκα του Τσάρου λεγότανε Τσάρα. Η κόρη του τσατσάρα. Ο γιος του Νορέγιεφ.” “Η μάνα του Ρασπούτιν ήτανε η ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας”.(Από γυμνάσιο της Καρδίτσας, 1991)
” Η Παραφίνη ήτανε η θεά που προστάτευε τα Χερουφίμια και τα Σεραφίμια”. (Από διαγώνισμα στα θρησκευτικά, γυμνάσιο της Κορίνθου, 1990)
” Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λιπτον Τι”.
“Ο Κορινθιακός Κόλπος ευρίσκεται τελείως κατά μήκος.” (Από γυμνάσιο της Πάτρας, 1988)
” Το τετράγωνο της υποτείνουσας ισούται, αλλά όχι πάντοτε” (Από γυμνάσιο της Καλαμάτας, 1991)
” Η κυριότερη αιτία της εξάτμισης είναι η φωτιά κάτω από το κατσαρολάκι”
“Η βαρύτητα είναι πιο δυνατή το Φθινόπωρο. Τότε βλέπουμε τα μήλα να πέφτουν ομαδικά”
“Το παιδί που οι γονείς του είναι από την Ύδρα, λέγεται Υδρογόνο”
“Η σοβιέτα είναι που φοράνε οι Ρωσίδες. Στη Σερβία φοράνε σερβιέτες.” “Το νερό ανακατεύεται με όλα τα υγρά, εκτός από το αίμα. Υπάρχει και παροιμία γι’ αυτό”.
Από διαγώνισμα στην Ιστορία – Γυμνάσιο Κατερίνης, 2006 Ερώτηση: “Τι γνωρίζετε για τις εικονομαχίες;” Απάντηση:”Εικονομαχίες ήταν οι μάχες που έκαναν οι λαοί για τις εικόνες. Όποιος κέρδιζε τη μάχη κέρδιζε και τις εικόνες”.
Από διαγώνισμα στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982: “Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον “.
Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991: “Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει”.
Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989: “Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη”.
Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Θηβών: “Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ”.
Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1989: “Η επανάσταση του ’21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την χρόνια. Σήμεραγιορτάζουμε τηντελική του πτώση”.
Από την Έκθεση ιδεών υποψηφίου στη Σχολή Αστυνομίας, 1992: “Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες”.
Από διαγώνισμα στα Θρησκευτικά – Λύκειο Ξάνθης 1991: “Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγματα του Σατανά”.
Από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992: “Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίαςνόμπελ”.
Υποψήφιος στη Σχολή Αστυνομίας, 1991: “Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην στηνΙθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες αλλά Κουστωδίες”.
Από έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου, 1990: “Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι τουΜανχάταν”.
Γυμνάσιο Καβάλας, 1988: “Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, τοχειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια”.
Υποψήφια νοσοκόμα, Νοσοκομείο Αγρινίου “Η ελονοσία καταπολεμήθηκε και εξαφανίσθηκε διά των προσπαθειών της επιστήμης. Και η γρίπη; Πέρα βρέχει”.
Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992: “Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου”.
Το παιδί που οι γονείς του είναι απο την Υδρα, λέγεται Υδρονόνο.
Στην Θαλάσσια πανίδα ανήκουν πολλά ζώα, όπως οι φάλαινες και οι μαρίδες. Ωστόσο οι δεύτερες είναι ακίνδυνες αφόσον ποτέ δεν έχει καταγραφεί επίθεση, έστω και εξαγριωμένης μαρίδας, εναντίον του ανθρώπου.
Η επετηρίδα είναι αυτό που βγάζουμε στα μαλλιά μας άμα δεν λουζόμαστε συχνά
Ο Κωνσταντίνος Καντάφης ήτανε Ελληνας ποιητής που γεννήθηκε στη Λιβύη της Αλεξάνδρειας.
Στην αρχαία εποχή δεν υπήρχαν ξένες χώρες, γι αυτό δεν έχουν βρει οι αρχαιολόγοι αρχαία διαβατήρια
Ο Λεωνίδας και οι τριακόσιοι του νικήθηκαν γιατί οι Θερμοπύλες ήτανε πολυπληθέστεροι σε αριθμό.
Την Οδύσσεια την έγραψε ο Οδυσσέας. Την Ιλιάδα ο Ηλιάδης.
Η γυναίκα του Τσάρου λεγότανε Τσάρα. Η κόρη του τσατσάρα. Ο γιος του Νορέγιεφ.
Η κυριότερη αιτία της εξάτμισης, είναι η φωτιά κάτω απο το κατσαρολάκι.
Οταν ο Ξέρξης έφτασε στις Θερμοπύλες, μήνυσε στον Λεωνίδα να του παραδώσει τα όπλα και αυτός (ο Λεωνίδας) με τα λίγα Περσικά που γνώριζε του απάντησε Μολών Λαβέ.
Η σκανδιναβία είναι μια πράξη που κάθε πολιτισμένος άνθρωπος πρέπει να αποφεύγει.
Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Τρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα”. (γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1988)
Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε
τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ. (γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Θηβών)
Η επανάσταση του ’21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την τελική του πτώση. (γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1989)
Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας. (από Έκθεση για τη Ρωσία μαθητή του Γυμνασίου Καρδίτσας, 1991)
Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες. (από την Έκθεση ιδεών υποψηφίου στη Σχολή Αστυνομίας, 1992)
Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγματα του Σατανά. (από διαγωνισμό στα Θρησκευτικά – Λύκειο Ξάνθης 1991)
Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ. (από Έκθεση του μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992)
Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες αλλά Κουστωδίες. (υποψήφιος στη Σχολή Αστυνομίας, 1991)
Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι του Μανχάταν. (από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου, 1990)
Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον. (από διαγωνισμό στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982)
Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι. (μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων, 1990)
Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια. (Γυμνάσιο Καβάλας, 1988)
Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει. (Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991)
Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη. (Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989)
Η ελονοσία καταπολεμήθηκε και εξαφανίσθηκε δια των προσπαθειών της επιστήμης. Και η γρίπη; Πέρα βρέχει. (Υποψήφια νοσοκόμα, Νοσοκομείο Αγρινίου)
Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου. (Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992)
Τι έχουν γράψει κατά καιρούς παιδιά Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού.
Mάθημα: Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή ΕΡ.: Τι είναι αστικός και τι ημιαστικός πληθυσμός; ΑΠ.: Αστικός πληθυσμός είναι τα μπλε λεωφορεία και ημιαστικός τα λεωφορεία που μας πηγαίνουν σε άλλες πόλεις π.χ. Θεσσαλονίκη, Αγρίνιο κτλ.
ΕΡ.: Τι είναι δασμός; ΑΠ.: Δασμός είναι ο φόρος που πληρώνουν για το δάσος.
Μάθημα: Θρησκευτικά ΕΡ.: Ποιες γιορτές ονομάζονται κινητές και ποιες ακίνητες; ΑΠ.: α) Κινητές είναι οι γιορτές που ο παπάς βγαίνει στην πύλη και χορεύει και ακίνητες αυτές που ο παπάς δεν χορεύει. β) Οταν στη γιορτή τρώμε και χορεύουμε τότε είναι κινητή, ενώ όταν απλώς τρώμε είναι ακίνητη.
ΕΡ.: Τι γνωρίζετε για τον βυζαντινό ρυθμό; ΑΠ.: Οι βυζαντινοί ό,τι κι αν έκαναν το έκαναν με ρυθμό, γι’ αυτό ονομάστηκε βυζαντινός ρυθμός.
ΕΡ.: Τι ξέρετε για την Αγία Γραφή και τα βιβλία της; ΑΠ.: Κάποτε, πριν από πολλά χρόνια, υπήρξε μια γυναίκα που ήταν πολύ πιστή στον Θεό και τόσο καλή που τη φώναζαν αγία. Και επειδή έγραφε όλο ποιήματα για τον Χριστό την ονόμασαν Αγία Γραφή. Μάθημα: Φυσική
ΕΡ.: Ποια κύματα ονομάζονται διαμήκη και ποια εγκάρσια; ΑΠ.: α) Εγκάρσια ονομάζονται εκείνα που είναι εγκαρσιακά και διαμήκη εκείνα που είναι διαμηκιακά. β) Τα εγκάρσια είναι τα κύματα που αποφεύγουν ένα εμπόδιο. Τα διαμήκη είναι τα κύματα που πηγαίνουν ευθεία.
ΕΡ.: Τι είναι τα ραδιοϊσότοπα και πού χρησιμοποιούνται; ΑΠ.: Τα ραδιοϊσότοπα τα χρησιμοποιούμε στις τηλεοράσεις.
ΕΡ.: Τι ονομάζουμε εξάτμιση, τι βρασμό, τι εξαέρωση και τι υγροποίηση; ΑΠ.: Εξάτμιση ονομάζουμε αυτή που έχει πίσω το αυτοκίνητο, βρασμό ονομάζουμε το νερό όταν βράζει, εξαέρωση είναι όταν βγάζουμε από το καλοριφέρ τα νερά και υγροποίηση όταν σβήνουμε τη φωτιά.
Μάθημα: Ιστορία ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για τους Φαναριώτες; ΑΠ.: α) Οι Φαναριώτες φύλαγαν τον βασιλιά και κρατούσαν φανάρι. β) Μερικοί Ελληνες ονομάστηκαν Φαναριώτες γιατί στα χωριά τους είχαν πολλά και μεγάλα φανάρια.
ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για τη Στάση του Νίκα; ΑΠ.: Παλιά είχαν μια στάση κι εκεί κάποιοι νίκησαν, γι’ αυτό την είπαν «Στάση του Νίκα».
ΕΡ.: Ποια μέτρα πήρε ο Καποδίστριας για την οικονομία; ΑΠ.: Ο Καποδίστριας έβγαλε για πρώτη φορά τους φοίνικες με δικά του λεφτά και έφερε την πατάτα. Αλλά επειδή στους άλλους δεν άρεσε η πατάτα, τον σκότωσαν.
ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για την περίοδο του Διαφωτισμού; ΑΠ.: Διαφωτισμό είχαμε όταν στη Γη είχε πολύ φως και καθόλου νύχτα. Μάθημα: Γεωγραφία
ΕΡ.: Τι γνωρίζετε για την έρημο Σαχάρα; ΑΠ.: Στην έρημο Σαχάρα έχει ερημιά. Δεν υπάρχει ψυχή.
ΕΡ.: Ποια είναι η πρωτεύουσα της Κύπρου; ΑΠ.: Η Λευκορωσία.
ΕΡ.: Τι είναι κλίμα και τι καιρός; ΑΠ.: Κλίμα είναι όταν φυτεύουμε κάτι στον κήπο και βγαίνουν φυτά. Καιρός είναι όταν βρέχει κι όταν κάνει ήλιο.
ΕΡ.: Περιγράψτε το κλίμα της Ελλάδας. ΑΠ.: Η Ελλάδα έχει πολλά κλίματα. Το πρωί έχει τροπικό, το μεσημέρι πολικό και το βράδυ καλό. Γι’ αυτό το κλίμα της Ελλάδας είναι από τα καλύτερα.
ΕΡ.: Πού βρίσκεται η Λάρισα; ΑΠ.: Πέμπτη μετά τον Ολυμπιακό.
Από γραπτό στην Ιστορία, Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου, 1988). >Για να καταπολεμήσει την βραδυγλωσσίαν του ο Δημοσθένης μπούκωνε το στόμα του με χαλίκια κι έτσι όταν μιλούσε κανείς δεν καταλάβαινε τι έλεγε. Με τον καιρό τον συνήθισαν όλοι έτσι μπουκωμένο και δεν του έδινε κανείς σημασία. Πέθανε τρελός στα Κύθηρα με το στόμα μπουκωμένο.>
(Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991) >”Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει.” >
(Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989) >”Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη.” >
(Γυμνάσιο Καβάλας, 1988) >”Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια.” >
(Από γραπτό στη Φυσική, Γυμνάσιο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, 1983) > Η κυριώτερη αιτία της εξατμίσεως του νερού είναι η φωτιά κάτω απ’ το κατσαρολάκι. >(Από εργασία για τα Μαθηματικά, Λύκειο Τρίπολης, 1991) >Τρεις κύκλοι εφαπτόμενοι ο ένας με τον άλλον δημιουργούν τρίκυκλον. >
(Από γραπτό στην Ελληνική Ιστορία, Γυμνάσιο Περάματος Πειραιά, 1994). >Μόλις ο Αρχιμήδης ανακάλυψε την εκτίναξη του νερού, τρόμαξε τόσο πολύ, που τα ανέθεσε όλα στην πολιτική ηγεσία, ώστε να μην έχει καμία ευθύνη. >
(Από έκθεση με ελεύθερο θέμα, Λύκειο Λάρισας, 1984) >Μια γυναίκα επίτοκος είναι γεμάτη επιτόκια. Πάντως, το γεννητούρι δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο. >
(Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1988) >”Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Tρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα.” >
(Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Θηβών) >”Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ.” >
(Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1989) >”Η επανάσταση του ’21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την >τελική του πτώση.” >
(Από Έκθεση για τη Ρωσία μαθητή του Γυμνασίου Καρδίτσας, 1991) >”Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας.” >
(Από διαγωνισμό στα Θρησκευτικά – Λύκειο Ξάνθης 1991) >”Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα: Πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. ” >
(Από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992) >”Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ.” >
(Από διαγωνισμό στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982) >”Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον.” >
(Από μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων, 1990) >”Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι.” >
(Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992) >”Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου.” >
(Από εξετάσεις στην Ψυχολογία, Λύκειο Λαμίας, 1997) >Η κρίση συνείδησης είναι μια ψυχολογική κατάσταση που μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά και να προκαλέσει ανεπανόρθωτες καταστροφές στον φέροντα. >
(Από γραπτό στη Μυθολογία, Γυμνάσιο Πάτρας, 1974). >Χρόνια μετά περνώντας από το μέρος που είχε καθαρίσει την κόπρο του Αιγίου, ο Ηρακλής έμεινε κατάπληκτος. Όλα πεντακάθαρα, λες και ήταν χθες. Έφυγε κατευχαριστημένος. >
(Από γραπτό στα Θρησκευτικά, Γυμνάσιο Ολυμπίας, 1991). >Θέλει πολλή επεξήγηση το “Αγάπα τον πλησίον σου” Σκίτσο του Νικόλα Μαρκόπουλου από το βιβλίο “Μα είναι δυνατόν;.. και όμως. Είναι!”Η Εντολή που λέει Αγάπα τον Πλησίον σου είναι μια από τις σπουδαιότερες. Αλλά,όπως και όλα τα σημαντικά πράγματα, θέλει πολλή επεξήγηση για ν’αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις. >
(Από γραφτό εξετάσεων στα Θρησκευτικά, Λύκειο Λασιθίου, 1985). >Δύο μεγάλα κόμματα που κυριαρχούσαν στην πολιτική ζωή του Ισραήλ ήταν τα Σόδομα και τα Γόμορα. Οι Σοδομιστές ήταν υπέρ της κοινωνικής ισότητας, ενώ οι Γομαριστές ήταν εγωιστές και συντηρητικοί. >
(Από γραπτό στην Ανάλυση της Βίβλου, Γυμνάσιο Μπέτφορντ, Αγγλία, 1981). >Όταν κατέβηκε ο Μωυσής από το βουνό κουβαλώντας για τρίτη φορά τις 10 Εντολές, τους μάζεψε όλους και τους είπε ότι ο Θεός ήταν ανένδοτος.Τελικά, είπε, τα κατάφερε να πάρει το ΟΚ για να τρώνε βούτυρο με μέλι τις Παρασκευές αλλά η μοιχεία παραμένει.
>(Από γραπτό μαθητή στη Νεώτερη Ιστορία, Δημοτικό σχολείο Λουγκάνο, Βόρεια Ιταλία, 1993)
>Στην εποχή του Στάλιν, μας είπε ο πατέρας μου, τα ταξίδια στη Ρωσία απαγορευόντουσαν. Αν κάποιος Ρώσος ζητούσε διαβατήριο, ο Στάλιν δεν του το ‘δινε. Αν επέμενε, τότε ο Στάλιν το ‘δινε, αλλά μόνο για τη Σιβηρία και συνήθως με εικοσιπενταετή διάρκεια. Σε περιπτώσεις, και εφ’ όρου ζωής.
” Η σκανδιναβία είναι μια πράξη που κάθε πολιτισμένος άνθρωπος πρέπει να αποφεύγει” (Από γυμνάσιο της Λάρνακας Κύπρου) “Εσπεριδοειδή σαν τα πορτοκάλια είναι και τα μαντολίνια, αλλά πιο μικρά και με φλούδα που βγαίνει εύκολα” ( Απο γυμνάσιο της Αθήνας, 1992 )
” Η επετηρίδα είναι αυτό που βγάζουμε στα μαλλιά μας άμα δεν λουζόμαστε συχνά”
“Ο μισογύνης είναι τέρας μυθολογικόν, μισός γυναίκα και μισός άλλο πράμα,απερίγραπτης ασχήμιας και τελείως εξαγριωμένος με την κατάστασή του. ” (Από γυμνάσιο της Θεσπρωτίας, 1991)
” Το φοβερότερο όπλο των αρχαίων Αράβων ήταν ο Ευνούχος”
“Ο Κωνσταντίνος Καντάφης ήτανε Έλληνας ποιητής που γεννήθηκε στη Λιβύη της Αλεξάνδρειας”
“Οι Έλληνες εφεύρεσαν τη γεωμετρία για να αποφύγουνε την άλγεβρα που ήτανε αράπικη” “Στην αρχαία εποχή δεν υπήρχαν ξένες χώρες γι’ αυτό δεν έχουν βρει οι αρχαιολόγοι αρχαία διαβατήρια”
“Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ.” (Από διαγώνισμα στην Ιστορία,γυμνάσιο της Κορινθίας, 1989)
” Όταν ο Χριστός ήτανε μικρός, ο πατέρας του ο μαραγκός Ιωσήθ, το φώναζε Χρηστάκη”
“Ο Λεωνίδας και οι Τριακόσιοι του ηττήθηκαν γιατί οι Θερμοπύλες ήτανε πολυπληθέστεροι σε αριθμό”
“Την Οδύσσεια της έγραψε ο Οδυσσέας. Την Ιλιάδα ο Ηλιάδης.” (Από διαγώνισμα Β’ τάξης γυμνασίου της Λαμίας, 1969)
” Η γυναίκα του Τσάρου λεγότανε Τσάρα. Η κόρη του τσατσάρα. Ο γιος του Νορέγιεφ.” “Η μάνα του Ρασπούτιν ήτανε η ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας”.(Από γυμνάσιο της Καρδίτσας, 1991)
” Η Παραφίνη ήτανε η θεά που προστάτευε τα Χερουφίμια και τα Σεραφίμια”. (Από διαγώνισμα στα θρησκευτικά, γυμνάσιο της Κορίνθου, 1990)
” Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λιπτον Τι”.
“Ο Κορινθιακός Κόλπος ευρίσκεται τελείως κατά μήκος.” (Από γυμνάσιο της Πάτρας, 1988)
” Το τετράγωνο της υποτείνουσας ισούται, αλλά όχι πάντοτε” (Από γυμνάσιο της Καλαμάτας, 1991)
” Η κυριότερη αιτία της εξάτμισης είναι η φωτιά κάτω από το κατσαρολάκι”
“Η βαρύτητα είναι πιο δυνατή το Φθινόπωρο. Τότε βλέπουμε τα μήλα να πέφτουν ομαδικά”
“Το παιδί που οι γονείς του είναι από την Ύδρα, λέγεται Υδρογόνο”
“Η σοβιέτα είναι που φοράνε οι Ρωσίδες. Στη Σερβία φοράνε σερβιέτες.” “Το νερό ανακατεύεται με όλα τα υγρά, εκτός από το αίμα. Υπάρχει και παροιμία γι’ αυτό”.
Από διαγώνισμα στην Ιστορία – Γυμνάσιο Κατερίνης, 2006 Ερώτηση: “Τι γνωρίζετε για τις εικονομαχίες;” Απάντηση:”Εικονομαχίες ήταν οι μάχες που έκαναν οι λαοί για τις εικόνες. Όποιος κέρδιζε τη μάχη κέρδιζε και τις εικόνες”.
Από διαγώνισμα στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982: “Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον “.
Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991: “Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει”.
Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989: “Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη”.
Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Θηβών: “Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ”.
Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1989: “Η επανάσταση του ’21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την χρόνια. Σήμεραγιορτάζουμε τηντελική του πτώση”.
Από την Έκθεση ιδεών υποψηφίου στη Σχολή Αστυνομίας, 1992: “Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες”.
Από διαγώνισμα στα Θρησκευτικά – Λύκειο Ξάνθης 1991: “Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγματα του Σατανά”.
Από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992: “Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίαςνόμπελ”.
Υποψήφιος στη Σχολή Αστυνομίας, 1991: “Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην στηνΙθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες αλλά Κουστωδίες”.
Από έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου, 1990: “Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι τουΜανχάταν”.
Γυμνάσιο Καβάλας, 1988: “Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, τοχειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια”.
Υποψήφια νοσοκόμα, Νοσοκομείο Αγρινίου “Η ελονοσία καταπολεμήθηκε και εξαφανίσθηκε διά των προσπαθειών της επιστήμης. Και η γρίπη; Πέρα βρέχει”.
Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992: “Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου”.
Το παιδί που οι γονείς του είναι απο την Υδρα, λέγεται Υδρονόνο.
Στην Θαλάσσια πανίδα ανήκουν πολλά ζώα, όπως οι φάλαινες και οι μαρίδες. Ωστόσο οι δεύτερες είναι ακίνδυνες αφόσον ποτέ δεν έχει καταγραφεί επίθεση, έστω και εξαγριωμένης μαρίδας, εναντίον του ανθρώπου.
Η επετηρίδα είναι αυτό που βγάζουμε στα μαλλιά μας άμα δεν λουζόμαστε συχνά
Ο Κωνσταντίνος Καντάφης ήτανε Ελληνας ποιητής που γεννήθηκε στη Λιβύη της Αλεξάνδρειας.
Στην αρχαία εποχή δεν υπήρχαν ξένες χώρες, γι αυτό δεν έχουν βρει οι αρχαιολόγοι αρχαία διαβατήρια
Ο Λεωνίδας και οι τριακόσιοι του νικήθηκαν γιατί οι Θερμοπύλες ήτανε πολυπληθέστεροι σε αριθμό.
Την Οδύσσεια την έγραψε ο Οδυσσέας. Την Ιλιάδα ο Ηλιάδης.
Η γυναίκα του Τσάρου λεγότανε Τσάρα. Η κόρη του τσατσάρα. Ο γιος του Νορέγιεφ.
Η κυριότερη αιτία της εξάτμισης, είναι η φωτιά κάτω απο το κατσαρολάκι.
Οταν ο Ξέρξης έφτασε στις Θερμοπύλες, μήνυσε στον Λεωνίδα να του παραδώσει τα όπλα και αυτός (ο Λεωνίδας) με τα λίγα Περσικά που γνώριζε του απάντησε Μολών Λαβέ.
Η σκανδιναβία είναι μια πράξη που κάθε πολιτισμένος άνθρωπος πρέπει να αποφεύγει.
Από το e-didaskalia
Τα καλύτερα μαργαριτάρια μαθητών!
Reviewed by Unknown
on
23:12
Rating: