Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΚΑΦΑ που έγινε ποτέ!! Αεροπορική εταιρεία θέλησε να απαντήσει στα παράπονα πελάτη και το έκανε με το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ τρόπο!!!
Οπως όπως, με ένα tweet που ζητούσε συγνώμη έτρεξε να μαζέψει την γκάφα που είχε κάνει..
νωρίτερα η US Airways η οποία απάντησε μέσω Twitter στα παράπονα ενός επιβάτη με μια πορνογραφική φωτογραφία. Ακολούθησε ο κακός χαμός στο Twitter, ενώ μέσα σε ελάχιστη ώρα το σχετικό hustag έχει παγκόσμιο trend.
νωρίτερα η US Airways η οποία απάντησε μέσω Twitter στα παράπονα ενός επιβάτη με μια πορνογραφική φωτογραφία. Ακολούθησε ο κακός χαμός στο Twitter, ενώ μέσα σε ελάχιστη ώρα το σχετικό hustag έχει παγκόσμιο trend.
Ολα ξεκίνησαν το πρωί της Δευτέρας όταν μια νεαρή γυναίκα τουίταρε τα παράπονά της προς το λογαριασμό της US Airways στο Twitter. Συγκεκριμένα, η Αλεξ έγραψε πως η πτήση της προς το Πόρτλαντ είχε καθυστέρηση ζητώντας παράλληλα δωρεάν ανταλλάγματα για την κακή αρχή που είχε το ταξίδι της.
Η απάντηση από την αεροπορική των ΗΠΑ δεν άργησε να έρθει. «Δεν μας αρέσει αυτό που ακούμε Αλεξ. Παρακαλώ ενημερώστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών». Η απάντηση μέχρι εδώ ήταν... λογική. Ωστόσο, η US Airways δεν έμεινε εκεί. Μαζί με την παραπάνω απάντηση επισύναψε και μια φωτογραφία η οποία έδειχνε μια... γυμνή γυναίκα να «κάνει σεξ» με ένα Boeing 777.
Το συγκεκριμένο tweet, μάλιστα, έμεινε στον «αέρα» για 22 λεπτά, περίπου, προτού οι ιθύνοντες της εταιρείας αντιληφθούν το λάθος τους (;) και το διαγράψουν. Ο χρόνος αυτός, φυσικά, ήταν αρκετός για να προκληθεί φρενίτιδα στο Διαδίκτυο, με τους χρήστες του να το αναπαράγουν μανιωδώς και να σχολιάζουν ποικιλοτρόπως. Ανάμεσά τους πολλά χιουμοριστικά tweets αλλά και πολλά άλλα στα οποία η οργή για την... άκομψη απάντηση της αεροπορικής ήταν έκδηλη, ενώ μέσα σε λίγα λεπτά το σχετικό hustag για την απάντηση της US Airways έγινε παγκόσμιο trend.
Οπως είναι φυσικό, η US Airways, αμέσως μετά, με ένα tweet ζήτησε αρχικά συγνώμη για το... συμβάν και εν συνεχεία προσπάθησε να απολογηθεί.
«Ζητούμε συγνώμη για την ανάρμοστη φωτογραφία που πρόσφατα μοιράστηκε ως link σε μια απάντησή μας. Αφαιρέσαμε το σχετικό tweet και το περιστατικό ερευνάται», έγραψε.
Οπως όλα δείχνουν, όμως, η εν λόγω φωτογραφία εστάλη ως αστείο στην αμερικανική αεροπορική εταιρεία και πιθανότατα κάποιος από τους υπεύθυνους για τα social media υπαλλήλους προσπάθησε να το αντιγράψει για να το στείλει σε κάποιον φίλο του.... Και όπως φαίνεται το κακό δεν άργησε να γίνει.... Επικόλλησε το σύνδεσμο στο λάθος tweet τη λάθος στιγμή...
Σε ανακοίνωσή της, πάντως, αργότερα η US Airways τονίζει: «Ζητούμε συγνώμη και για την ανάρμοστη φωτογραφία που πρόσφατα μοιράσαμε στο Twitter ως απάντησε σε κάποιο tweet. Από την έρευνα που έγινε διαπιστώθηκε ότι η εν λόγω εικόνα αρχικά δημοσιεύτηκε στο δικό μας λογαριασμό του Twitter από κάποιον άλλο χρήστη. Μάλιστα το είχαμε εντοπίσει και το είχαμε ξεχωρίσει για να το χαρακτηρίσουμε ως ανάρμοστο. Δυστυχώς, η εν λόγω εικόνα συμπεριλήφθηκε εκ παραδρομής σε απάντησή μας σε κάποιον πελάτη μας μέσω Twitter. Αμέσως καταλάβαμε το λάθος μας για αυτό και σβήσαμε το σχετικό tweet. Λυπούμαστε βαθιά και κάνουμε κάθε τι δυνατό για να αποφύγουμε ανάλογα λάθη στο μέλλον».
Το είδαμε εδώ
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΚΑΦΑ που έγινε ποτέ!! Αεροπορική εταιρεία θέλησε να απαντήσει στα παράπονα πελάτη και το έκανε με το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ τρόπο!!!
Reviewed by Unknown
on
11:03
Rating: