Βασιλική Τρουφάκου: «Αυτό τον χαμό που γίνεται με το “Παρτάλι”, δεν τον περίμενα»

Η Βασιλική Τρουφάκου σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε πώς βιώνει την αναγνωσιμότητα που της..


χάρισε η σειρά «Κάτω Παρτάλι».

«Αυτό τον χαμό που γίνεται με το "Παρτάλι", η αλήθεια είναι πως δεν τον περίμενα, αλλάζει η ζωή μας. Και αυτό το βλέπουμε και στο δρόμο, όταν μας σταματάει ο κόσμος, όταν μας μιλάει εγκάρδια. Δεν το είχα συνηθίσει, δεν μου συνέβαινε μέχρι τώρα».

 Όσο για το πώς το βιώνει όλο αυτό που γίνεται είπε στο περιοδικό «Down Town της Κύπρου»: «Προσπαθώ να το διαχειριστώ ήρεμα και ωραία, χωρίς ακρότητες.

Δεν θέλω να αλλάξει η καθημερινότητά μου, αλλά βλέπω ότι κάτι διαφορετικό έχει συμβεί. Είμαι σε ένα στάδιο που ο άλλος λέει "ωχ μωρέ, πού την ξέρω αυτή;".

 Το σκέφτεται, μετά του έρχεται στο μυαλό και πλησιάζει για να μου μιλήσει. Κοίτα, το styling του ρόλου που υποδύομαι, της Μυρτούς, είναι διαφορετικό από το δικό μου. Εγώ στην καθημερινότητά μου είμαι πολύ χύμα. Δεν αναγνωρίζομαι πολύ εύκολα. Νιώθω άνετα όταν έρχονται να μου μιλήσουν, αλλά αισθάνομαι αμήχανα όταν με κοιτάζουν και ψιθυρίζουν, χωρίς να πλησιάσουν. Λέω "τι γίνεται τώρα;"»
Το είδαμε εδώ
Βασιλική Τρουφάκου: «Αυτό τον χαμό που γίνεται με το “Παρτάλι”, δεν τον περίμενα» Βασιλική Τρουφάκου: «Αυτό τον χαμό που γίνεται με το “Παρτάλι”, δεν τον περίμενα» Reviewed by Unknown on 20:59 Rating: 5
Από το Blogger.