Πάσχει από σπάνια διαταραχή και τρώει μόνο τούβλα και λάσπη - VIDEO

Πάσχει από σπάνια διαταραχή και τρώει μόνο τούβλα και λάσπη - VIDEO
Tριαντάχρονος άνδρας στην Ινδία, αντί να τρώει ρύζι μπασμάτι και λαχανικά, το έχει ρίξει στα… τούβλα
Tριαντάχρονος άνδρας στην Ινδία, αντί να τρώει ρύζι μπασμάτι και λαχανικά, το έχει ρίξει στα… τούβλα, το χαλίκι και την λάσπη!
Ναι καλά διαβάζετε, ο Πακιράπα, πάσχει από μια σπάνια διαταραχή και όπως λέει δεν θέλει να τρώει κανονικό φαγητό.
«Μου αρέσει να τρώω μόνο λάσπη και τούβλα. Θα τα φάω γιατί είναι συνήθειά μου. Θέλω να τρώω κάθε μέρα και δεν μπορώ να σταματήσω. Η μητέρα μου, μου ζητάει να μην το φάω, αλλά εγώ δεν θα σταματήσω. Ακόμα κι αν μου δώσει τηγανητό κοτόπουλο, θέλω λάσπη με κάθε κόστος», είπε.
Ο 30χρονος άνδρας εμφάνισε αυτές τις ιδιαίτερες… γευστικές προτιμήσεις όταν ήταν ακόμα δέκα ετών και τώρα πλέον έχει φτάσει στο σημείο να καταναλώνει καθημερινά ένα τούβλο και τρία κιλά λάσπη με χαλίκι!


Το είδαμε εδώ
Πάσχει από σπάνια διαταραχή και τρώει μόνο τούβλα και λάσπη - VIDEO Πάσχει από σπάνια διαταραχή και τρώει μόνο τούβλα και λάσπη - VIDEO Reviewed by Unknown on 15:48 Rating: 5
Από το Blogger.