Δελφίνια επισκέφθηκαν το Αργοστόλι!





Όμορφα δελφίνια επισκέφθηκαν σήμερα τα νερά της Κεφαλονιάς.


Πιο συγκεκριμένα εμφανίστηκαν στο Αργοστόλι και η Ellen Van Kerpel είχε την ευκαιρία να τα δει και να τα απαθανατίσει σε μοναδικές στιγμές.




Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Από το Blogger.