Πως αντιδρούν οι περαστικοί στη Νορβηγία όταν βλέπουν ένα αγόρι χωρίς μπουφάν;;



Το σκηνικό είναι το εξής: ένα αγόρι βρίσκεται χωρίς μπουφάν σε μία στάση λεωφορείου και κρυώνει.



 Η στάση είναι σχετικά πολυσύχναστη και αρκετός κόσμος παρατηρεί το παιδί που κρυώνει. Θα βοηθήσουν το παιδί ή απλώς θα κάνουν ότι δεν βλέπουν; 



https://www.youtube.com/watch?v=L9O8j9QPZc8#t=111
Από το Blogger.