Δείτε τι δικαιολογία βρήκε αδιάβαστος μαθητή και έγραψε σε διαγώνισμα....



Φοβερός ο μαθητής αλλα και ο καθηγητής επίσης που του έβαλε...
5!







ΠΗΓΗ
Από το Blogger.