Δείτε την κοπέλα που εβγαζε μια φωτογραφία τον εαυτό της κάθε μέρα επί 6,5 χρόνια και κατάφερε να νικήσει το άγχος και την κατάθλιψη!!!

Για εξί χρόνια και 6 μήνες η Rebecca Brown από τη Μεγάλη Βρετανία ξεκίνησε ένα μοναδικό project..
με selfie φωτογραφίες με σκοπό να καταγράψει την πορεία της υγείας αλλά και της ζωής της.
Υπέφερε από άγχος, κατάθλιψη αλλά και την πάθηση Trichotillomania, μια σπάνια κατάσταση που κάνει κάποιον να τραβά τα μαλλιά του όταν βρίσκεται σε συνθήκες άγχους.


