Ποιος διάσημος αστέρας του Χόλλιγουντ συνελήφθη από τον φακό να σνιφάρει κόκα και κοιμάται σε τρώγλη; (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)


NO-REUSE-Paul-Grant (2)

Σοκάρουν τους σινεφίλ αλλά και το Χόλλυγουντ οι φωτογραφίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και εκονίζουν τον μικρόσωμου αλλά διάσημο σταρ του κινηματογράφου Paul














Ο ύψους 1,30 αστέρας της παγκόσμιας κινηματογραφικής βιομηχανίας, που διακρίθηκε στο Star Wars, στην Επιστροφή των Τζεντάι και στον Χάρρυ Πότερ, και εμφανίστηκε δίπλα σε μορφές όπως ο Harrison Ford, ο Carrie Fisher και ο Mark Hamill, στα 47 του χρόνια, δείχνει να απογοητεύει τους πάντες και κυρίως τους εκατομμύρια φανς του που τον βλέπουν να σνιφάρει γραμμές από “κόκα” και να μένει σε ένα παρακμιακό διαμέρισμα και να κοιμάται σε έναν βρώμικο καναπέ…

Νιώθοντας άσχημα για τις φωτογραφίες του που διέρρευσαν αλλά και για τη συνολική του παρακμή, ο Paul Grant παραδέχεται:




“‘Εχω πιάσει κυριολεκτικά πάτο. Ο γάμος μου ναυάγησε, πήγα φυλακή για επίθεση και η καριέρα μου καταστράφηκε. Και σαν να μην μου έφταναν όλα αυτά, είμαι και χρήστης κοκαΐνης και αυτό κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα. Πίνω και καπνίζω, ό,τι μπορεί να βρεθεί μπροστά μου”, δήλωσε με πλήρη ειλικρίνεια ο Grant, ο οποίος ωστόσο την ίδια στιγμή απευθύνει και έκκληση για βοήθεια.

“Θέλω να κόψω αυτή την άθλια αλυσίδα, να αλλάξω ζωή. Θέλω βοήθεια. Έχω παιδιά και μια εγγονή.

Και προσέθεσε: “Δεν πρόκειται να χτυπήσω την πόρτα κανενός αλλά αν κάποιος προσφερθεί να με βοηθήσει, θα το δεχτώ ευχαρίστως”…

Ποιος διάσημος αστέρας του Χόλλιγουντ συνελήφθη από τον φακό να σνιφάρει κόκα και κοιμάται σε τρώγλη; (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ) Ποιος διάσημος αστέρας του Χόλλιγουντ συνελήφθη από τον φακό να σνιφάρει κόκα και κοιμάται σε τρώγλη; (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ) Reviewed by F.R.A.U.L.E.I.N AC on 16:30 Rating: 5
Από το Blogger.