Η Άννα Βίσση με τον Αντώνη Ρέμο έδωσαν μια μοναδική συναυλία στο Ηράκλειο της Κρήτης το βράδυ της Δευτέρας! Η αφίσα τους είχε κατακλύσει το νησί, αλλά και τα social media.
Μάλιστα, τόσο η Άννα Βίσση, όσο και ο Αντώνης Ρέμος την έχουν ποστάρει στα επίσημα προφίλ τους στο Facebook, χωρίς να έχουν παρατηρήσει ένα καραμπινάτο λάθος!
Εσείς το βρήκατε;
Η λέξη «Παγκρήτιο» είναι αναγραμματισμένη, ως... «Πακγρήτιο» στην οριζόντια αφίσα, ενώ στην κάθετη διορθώθηκε, αλλά έγινε λάθος το... «Παμπελοποννησιακό», το οποίο μετατράπηκε σε... «Παμπελοπονησσιακό».
ΠΗΓΗ


