Ο Βερύκιος «καρφώνει»…το μισθό του Αυτιά ... πόσα έπαιρνε ο δημοσιογράφος;;;;


Αυτιάς-Βερύκιος



Ο γνωστός δημοσιογράφος Δήμος Βερύκιος, βρίσκεται σε μόνιμη κόντρα με τον Γιώργος Αυτιά, από εποχής ΣΚΑΪ, που συμμετείχε στην εκπομπή του Αυτιά. Μετά από χρόνια ο Δήμος Βερύκιος επανέρχεται και «καρφώνει» τα χρήματα που έπαιρνε ο Γιώργος Αυτιάς στο πρωινό.



«Δεν σας κάνει εντύπωση ότι οι τηλεοπτικοί μου διαξιφισμοί με τον Αυτιά πριν επτά χρόνια εξακολουθούν να πουλάνε; Ξέρετε γιατί; Διότι δεν ήταν στημένοι! Εγώ δεν έχω το ψώνιο της τηλεόρασης. Η τηλεόραση με βρήκε έτοιμο δημοσιογράφο και μάλιστα «ψημένο» στο καμίνι του «Ριζοσπάστη». Επομένως όταν βρέθηκα στο πρωινό τηλεοπτικό πλατό με τον Αυτιά ήμουν πλήρως συνειδητοποιημένος. Ήξερα ότι η καρέκλα που καθόμουν δεν είχε κόλλα και ανά πάσα στιγμή θα μπορούσα να την πετάξω. Άλλωστε δεν θα έχανα πολλά, μόλις 1.500 ευρώ το μήνα! Ψίχουλα, δηλαδή, μπροστά στις 50.000 ευρώ που έπαιρναν τότε οι εκπομπάρχες επιπέδου Αυτιά, (γέλια)» τόνισε στο Υου.



ΠΗΓΗ

Από το Blogger.