ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ: Η ομιλία που... "ξέχασαν" να δείξουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης!




-Ποιος θα τολμούσε να το δείξει;
-Ποιο πληρωμένο ΜΜΕ που παίρνει τα χιλιάδες ευρώ από κάθε Υπουργείο έχει τα κότσια να κάνει έστω και αναφορά;
-Ποιος μεγαλοδημοσιογράφος των 50+ χιλιάδων ευρώ μηνιαίως θα ξεστομίσει κάτι, για το "μέλλον" που ανέβηκε στα έδρανα του "σάπιου" Κοινοβουλίου;





Δείτε ένα απόσπασμα και θα καταλάβετε ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ δεν μίλησε:


Από το Blogger.