Πόρτα εισόδου από Παλέτα !!


Η πόρτα είναι δημιουργία του φίλου Στέλιου Κ.

Παρα πολύ καλή κατασκευή, με τους καμπαράδες επάνω σωστά τοποθετημένους να δίνουνε ένα όμορφο αποτέλεσμα !!!




Λόγω του ότι ...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Από το Blogger.