Η πόρτα είναι δημιουργία του φίλου Στέλιου Κ.Παρα πολύ καλή κατασκευή, με τους καμπαράδες επάνω σωστά τοποθετημένους να δίνουνε ένα όμορφο αποτέλεσμα !!!Λόγω του ότι ...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ