”Ουκρανία” έγινε η Θεσσαλονίκη…Τανκ πήρε φωτιά.


10588325_1467868490164404_443240396_o-αντίγραφο

Μπορεί να μην είμαστε Ουκρανία ή Μέση Ανατολή όμως τεθωρακισμένα οχήματα έχουμε στα στρατοπεδα της Θεσσαλονίκης. Ένα τέτοιο λοιπόν άρπαξε φωτιά σήμερα στη Θεσσαλονίκη κατά την διάρκεια εργασιών


Ειδοποιήθηκε ο 2ος Πυροσβεστικός σταθμός της πόλης και στο σημείο έσπευσαν δύο οχήματα και έξι άνδρες που κατάφεραν να σβήσουν την φωτιά πριν αυτή επεκταθεί σε άλλα οχήματα. Καίρια ήταν και η αντίδραση των στρατιωτών που επενέβησαν με δικά τους μέσα μέχρι να φθάσουν οι πυροσβέστες

10588325_1467868490164404_443240396_o-αντίγραφο
ΠΗΓΗ
Από το Blogger.