
Οι φοιτητές της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ κατασκεύασαν όχημα εξοικονόμησης ενέργειας με την ονομασία "Πυρφόρος ΙΙ" το οποίο και παρουσίασαν στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Π. Κακοσίμος, διδάκτορας της σχολής, εξήγησε πως το όχημα λειτουργεί ... Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ


