This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Το είδαμε εδω...
Ο διακεκριμένος Συνταγματολόγος Γιώργος Κασιμάτης μιλώντας στον Real FM ξεκαθάρισε ότι οι έφοδοι της Εφορίας στα σπίτια των πολιτών είναι παραβίαση του Συντάγματος ενώ την ίδια ώρα επισημαίνει ότι οι πολίτες μπορούν να αντιδράσουν προσφεύγοντας στα δικαστήρια.
«Είναι παραβίαση του Συντάγματος να μπαίνουν οι εφοριακοί στο σπίτι σου, χωρίς δικαστικό λειτουργό, δήλωσε ο Συνταγματολόγος, Γιώργος Κασιμάτης,επισημαίνοντας παράλληλα ότι οι παραβιάσεις του Συντάγματος και η μη τήρηση της νομιμότητας είναι καθημερινό φαινόμενο και συμπλήρωσε ότι είναι πρωτόγνωροι οι τρόποι με τους οποίους γίνεται αυτή η παραβίαση, στον πολιτισμό της Ευρώπης.
Όπως ανέφερε ο Γιώργος Κασιμάτης ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης σε αυτό το φαινόμενο είναι οι προσφυγές στα Δικαστήρια, ακόμα και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Ανακαλύψτε στυλ και άνεση για κάθε σας εμφάνιση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου