Πως θα ήταν οι πόλεις του κόσμου χωρίς ανθρώπους;



Τι θα γινόταν αν όλοι μας πάνω στη Γη ξαφνικά εξαφανιζόμασταν, αφήνοντας πίσω άδειες πόλεις;




 Αυτά τα εκπληκτικά timelapse βίντεο μας δείχνουν πως θα μοιάζουν πόλεις όπως το Σαν Φρανσίσκο και η Σαγκάη σαν πόλεις-φαντάσματα.


Το Σαν Φρανσίσκο από τον Ross Ching




Η Σαγκάη από την ιστοσελίδα TaoBao Mall


Το Σάο Πάολο στην Βραζιλία σε ένα διαφημιστικό της Κορινθίας



Η Φιλαδέλφεια στις ΗΠΑ από τον Bruce W. Berry Jr.



Η Νέα Υόρκη από τον Ross Ching



Η νεκρή πόλη του Σααρμπρύκεν στη Γερμανία του Sebastian Greiber



Η Ουάσιγκτον από τον Ross Ching



Η Βαρκελώνη από τον myLapse



NEVER, ένα φιλμ γυρισμένο στο Παρίσι από τον Juka



Bonus: Οι άδειες πόλεις της Κίνας



ΠΗΓΗ
Από το Blogger.