Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσω την εργασία της πολύ καλής φίλης και χρήστη του ιστολογίου virgi, η οποία χρησιμοποιώντας τις γνώσεις της σαν σχεδιάστρια και βασιζόμενη στα τεχνικά δεδομένα που έχουν ήδη δημοσιευθεί, έκανε μια πρώτη προσπάθεια αποτύπωσης τηςδομής του τύμβου.
Με ευχάριστη έκπληξη παρατήρησα ότι αυτή η τεχνική προσέγγιση, που έγινε τελείως ανεξάρτητα από την υπόθεση που παρουσιάζει το παρόν ιστολόγιο, αβίαστα οδήγησε σε μια κάτοψη που υλοποιεί σε απίστευτο βαθμό αυτό που έχει υποτεθεί νοητικά και με βάση τον ορθό λόγο.
Είμαι σίγουρος ότι και ανασκαφικά η πραγματική δομή του τύμβου που θα προκύψει θα επιβεβαιώνει τόσο την νοητική όσο και την σχεδιαστική προσέγγιση.
Η παρακάτω εργασία έγινε με αφορμή τα προηγούμενα σχεδιαγράμματα που έλαβαν χώρα σε αυτό το Blog από τον Ζήνωνα και από μένα,καθώς και όσα γράφτηκαν εδώ και αλλού στο διαδίκτυο.
Θέλω να τονίσω ότι δεν πρόκειται για «υπόθεση συνομωσίας» αλλά για απλή αποτύπωση.
Πάτησα λοιπόν πάνω στις σκιές και τα σχεδιαγράμματα τωναπεικονίσεων που βγήκαν στην δημοσιότητα των κυρίων Πολυμενάκου και Παπαθεοδώρου. Βεβαίως για τον δεύτερο δεν είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι αυτά που δημοσιεύθηκαν ισχύουν, αλλά αν ισχύουν; … ποιος ξέρει…
Αυτό που έκανα λοιπόν είναι :
Πήρα την φωτογραφία του Ζήνωνα (Α1) :
Και τη φωτογραφία από την μελέτη Πολυμενάκου (Α2) :
Την φωτογραφία που κυκλοφόρησε ως κομμάτι της μελέτης Παππαθεοδώρου (Α3) :
Κατόπιν έβαλα την Α2 πάνω στην Α1 και βγήκε η Α4 :
Κατόπιν έβαλα πάνω στην Α4 την Α3 και προέκυψε η Α5:
Εδώ παρατήρησα κάτι κοινό. Ότι οι περιοχές από την μελέτη Πολυμενάκου Η5 και Η2 συμπίπτουν με τα δύο φωτεινά τετράγωναπου διακρίνονται μέσα στην μεγάλη σκιά που υποτίθεται ότι οριοθετεί στο περίπου την περιοχή των ενδεχόμενων κτισμάτων ,στην «μελέτη Παππαθεοδώρου».
Στο σχεδιαστικό μου πρόγραμμα έβαλα όλες τις πληροφορίες που έχουμε μέχρι σήμερα από διαστάσεις. Αρχικά σχεδίασα λοιπόν τον τύμβοκαι το υπάρχον εύρημα της ανασκαφής.
Στο σχέδιο μου πρόσθεσα από πάνω την Α5.
Άρχισα να σχεδιάζω γεωμετρικά τα ακαθόριστα σχήματα και τα ένωσαμε αρχικό μου σχέδιο, οπότε και προέκυψαν τα παρακάτω κατά σειρα :
Α6-Α7-Α8-Α9
και τα τρισδιάστατα Α10-Α11
Εννοείται ότι η κορυφή είναι ο Βορράς.
Τι παρατήρησα σχεδιάζοντας:
1) Το ισοσκελές τρίγωνο που σχηματίζεται στην κορυφή τουσχεδίου από τα Η1-Η2-Η5
2) Γενικά ο σχεδιασμός δίνει την αίσθηση ότι έχει επηρεαστείαπο την μεγάλη πυραμίδα στην Γκίζα.
3) Κατά την σχεδίαση προέκυπτε αβίαστα το «μέτρο» του Δεινοκράτη σε διάφορες κλίμακες!
4) Ο χώρος L2, που σημειώνεται με ερωτηματικό (?) που χαρακτηρίστηκε από το άρθρο του κ.Πολυμενάκου ως "μια εικόνα ενός ιδιαίτερα διαταραγμένου υλικού" παρουσιάζει ενδιαφέρον και πολύ πιθανόν να αποτελεί μέρος του ευρύτερου συγκροτήματος με το οποίο και να συνδέεται.
Αυτό το σχήμα προέκυψε από μια εργασία που σκοπό είχε την περιέργειαμου για το τι μπορεί να προκύπτει από τα σχήματα της σεισμικής τομογραφίας.
Δεν υποκαθιστά σε καμία περίπτωση την ανασκαφή.
Είναι αποκύημα καθαρά σχεδιαστικό με βάση κάποια σχήματα που τροφοδότησαν την φαντασία μου και την έμπνευση ως σχεδιάστριας.
Πιθανόν να μην ισχύει ολικά η εν μέρει η και να σημαίνει κάτι.Αλλά αυτό το σχήμα βγήκε!
Ευχαριστώ τον Εμπεδότιμο για την φιλοξενία και την εμπιστοσύνη.
ΠΗΓΗ
Ο ΤΑΦΟΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ - ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ (ή ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΤΑΦΙΚΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ)
Reviewed by F.R.A.U.L.E.I.N AC
on
09:00
Rating: