Επιστήμονες κατάφεραν για πρώτη φορά να φορτίσουν ένα κινητό τηλέφωνο με τη χρήση ούρων .Ο Δρ. Ιωάννης Ιερόπουλος στο εργαστήριό του, στο Bristol Robotics Laboratory
Η ομάδα μηχανικών, με επικεφαλής τον Έλληνα Δρ. ...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Ανακαλύψτε στυλ και άνεση για κάθε σας εμφάνιση.