Μπουτάρης: Είμαι αντίθετος με τις παρελάσεις - Με τις παρελάσεις των gay γιατί είσαι υπέρ τότε;

Όπως μεταφέρει το thestival.gr, ο κ. Μπουτάρης δήλωσε: «Εγώ ιδεολογικά είμαι εναντίον έτσι κι αλλιώς. Ένα πράγμα που με ενόχλησε ιδιαίτερα είναι τα κάγκελα.


 Γιατί τις κάνουμε τις παρελάσεις; Για να τις βλέπουμε μεταξύ μας; Γίνονται που γίνονται, αν δεν τις βλέπει ο κόσμος, τι νόημα έχει;» 


ΠΗΓΗ

Το είδαμε εδω...
Από το Blogger.