Οι μουσουλμάνοι της Θράκης εκτουρκίζονται υπό την ένοχη σιωπή της Ελλάδας.

Της Χαράς Νικοπούλου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟΤΡΙΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ Με βάση την παραπάνω ανάλυση, αν ως ελληνικό κράτος με στρατηγική πυγμή θέλουμε να προασπίσουμε την απόλυτη ελευθερία της εκπαιδεύσεως των μουσουλμανοπαίδων της Ελληνικής Θράκης, προστατεύοντάς τα από το πνευματικό παιδομάζωμα που συντελείται μέσα από το Γενικό Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής, θα ήταν συνετό να υιοθετηθούν οι ακόλουθες προτάσεις εκμαθήσεως της ελληνικής γλώσσας: α. Εφ' όσον οι ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ της Θράκης επιλέγουν ελεύθερα να ζουν στην Ελλάδα, για να είναι, όπως επιβάλλει η «Συνθήκη της Λωζάννης», μόνο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ και όχι κοινωνικά περιθωριοποιημένη ομάδα, όπως συμφέρει τις δυνάμεις που μεθοδεύουν την ομογενοποίηση της, οι μουσουλμανόπαιδες πρέπει να διδάσκονται όλα τα μαθήματα μόνο στα ελληνικά και να μπορούν να επιλέξουν ως δεύτερη γλώσσα την τουρκική ή την πομακική ή την ρομανί. Κι αυτό θα γίνει ΜΟΝΟ με την ίδρυση δημοσίων ελληνόγλωσσων σχολείων και στα ορεινά πομακοχώρια της Θράκης, όπου διαμένει η πλειοψηφία των μουσουλμάνων. Δυστυχώς, μέχρι και σήμερα το εκάστοτε Υπουργείο Παιδείας αρνείται την ίδρυση δημοσίων σχολείων, φοβούμενο τις αντιδράσεις του Προξενείου και αγνοώντας μεγάλη μερίδα της μειονότητος που πλέον επιλέγει με οποιοδήποτε κόστος να στείλει τα παιδιά της στα αμιγώς ελληνόγλωσσα σχολεία. β. Για όσο όμως το Ελληνικό Κράτος συνεχίζει να μας προτείνει μόνο το μοντέλο της δίγλωσσης μειονοτικής εκπαιδεύσεως, ίσως η κατάσταση βελτιωνόταν θεαματικά με τους ακόλουθους τρόπους:

 1) Επιστημονική καταγραφή της γλώσσας των Πομάκων και των Ρομά, με βάση το ελληνικό αλφάβητο, καθώς αυτό αποτελεί την βάση των αλφαβήτων όλων των γλωσσών. Κατά συνέπεια θα αναγνωριστούν αυτές οι δύο γλώσσες ως διδακτέες μειονοτικές γλώσσες μέσα στα σχολεία.
 2) Διορισμός δασκάλων στα μειονοτικά σχολεία με τουλάχιστον πενταετή προϋπηρεσία, ώστε να έχουν διδακτική εμπειρία, τόσο στην διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας, όσο και της διοικήσεως σχολικών μονάδων.
 3) Βασική προϋπόθεση για την τοποθέτηση των δασκάλων στα μειονοτικά σχολεία η γραπτή εξέτασή τους σε θέματα μειονοτικής εκπαιδεύσεως, τρόπων διδασκαλίας σε δίγλωσσα σχολεία, άρθρων σχετικών με την «Συνθήκη της Λωζάννης» και της υπουργικής αποφάσεως του 1978 «περί καθηκόντων του υποδιευθυντή στα μειονοτικά σχολεία». 
4) Συγγραφή δίγλωσσων ελληνοπομακικών, ελληνοτουρκικών και ελληνορομανί βιβλίων, που θα χρησιμοποιούνται ενιαία από το ελληνόφωνο και από το ετερόγλωσσο κύκλο μαθημάτων. 
5) Συγγραφή ειδικού βιβλίου ιστορίας με θέματα καταγωγής και ιστορικών γεγονότων της μειονότητος (ποιοι είναι οι Πομάκοι, ποιοι οι τουρκογενείς και ποιοι οι Ρομά και ποια η ιστορική τους παρουσία και εξέλιξη από την Αρχαία Ελλάδα έως σήμερα) 
6) Συγγραφή ελληνόγλωσσου βιβλίου θρησκευτικών, έτσι ώστε να μην συνδέει ο μαθητής τον μουσουλμανισμό μα την τουρκική γλώσσα. 
7) Δημιουργία δίγλωσσου πεντατάξιου δημοτικού σχολείου και καθιέρωση μίας προπαρασκευαστικής τάξεως (πρώην ΣΤ' Τάξη), όπου όλα τα μαθήματα θα γίνονται στα ελληνικά, ώστε οι μαθητές να έχουν ομαλή μετάβαση στο ελληνόφωνο γυμνάσιο. 
8) Επιλογή ειδικών σχολικών συμβούλων που θα καθοδηγούν παράλληλα τους δασκάλους και των δύο προγραμμάτων, καθώς αυτή την στιγμή οι δάσκαλοι του τουρκόγλωσσου προγράμματος δρουν ανεξέλεγκτα.
 9) Καθιέρωση πολυήμερων εκπαιδευτικών εκδρομών σε πόλεις της Ελλάδος και της Ευρώπης και αδερφοποιήσεως των μειονοτικών σχολείων με τα σχολεία της υπόλοιπης ελληνικής επικρατείας.
 10) Καθιέρωση της παρελάσεως σε εθνικές επετείους, γιατί κυρίως ο δάσκαλος είναι φορέας διαμορφώσεως εθνικής συνειδήσεως (Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Συντάγματος των Ελλήνων) 
11) Σωστή η κατάργηση της Ε.Π.Α.Θ. το 2010, αλλά λανθασμένη η αντικατάσταση των μειονοτικών δασκάλων όταν η επετηρίδα τους εξαντληθεί από δασκάλους προερχομένους από την Τουρκία. Προτείνουμε λοιπόν την υποχρεωτική φοίτηση των μειονοτικών δασκάλων στα Π.Τ.Δ.Ε. της χώρας, όπου θα μπορούν να επιλέγουν στο τρίτο και τέταρτο έτος φοιτήσεως μαθήματα διδακτικής των μειονοτικών γλωσσών.
 12) Δημιουργία θερινών κρατικών κατασκηνώσεων σε διάφορα μέρη της Ελλάδος για παιδιά μουσουλμάνων και χριστιανών. Κατ' αυτόν τον τρόπο οι μουσουλμανόπαιδες της Θράκης θα ζήσουν με τα χριστιανόπουλα της υπόλοιπης Ελλάδος, θα παίξουν και θα απολαύσουν τις ομορφιές της ελληνικής φύσεως. Έτσι, θα σταματήσει αυτός ο μύθος που καλλιεργείται στα παιδιά της μειονότητος πως «ο χριστιανός είναι εχθρός».
 13) Δημιουργία τμημάτων εκμαθήσεως ελληνικής γλώσσας και ιστορίας για γονείς της μειονότητος.
 14) Πάνω απ' όλα για να συμβούν όλα τα παραπάνω είναι αναγκαίο να περιφρουρηθεί η «Συνθήκη της Λωζάνης» και να σταματήσει η καταστρατήγησή της, ιδιαιτέρως από την γείτονα χώρα. Η προκλητική ανοχή και ο νεοραγιαδισμός του ελληνικού κράτος απέναντι στην γενιτσαροποίηση των ελληνόπουλων της μειονότητος από το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής, είτε από έλλειψη πυγμής, είτε για λόγους ψηφοθηρίας, δεν μπορεί να συνεχιστεί εφ' όσον κανένας Έλληνας δεν θέλει την «κυπροποίηση» της Θράκης και την «θρακοποίηση» της υπόλοιπης Ελλάδος.
ΠΗΓΗ
Οι μουσουλμάνοι της Θράκης εκτουρκίζονται υπό την ένοχη σιωπή της Ελλάδας. Οι μουσουλμάνοι της Θράκης εκτουρκίζονται υπό την ένοχη σιωπή της Ελλάδας. Reviewed by Unknown on 15:30 Rating: 5
Από το Blogger.