Όταν αυτό είναι το επίπεδο "συμβόλων" του ΟΗΕ (Οργανισμός Ηνωμένων Εγκληματιών) μπορεί πια κανείς να καταλάβει πόση κατρακύλα έχουν πάρει τα πράγματα, πολύ απλά, γιατί τα αφήνουμε...
«Η Conchita Wurst είναι ένα σύμβολο για το σεβασμό της διαφορετικότητας». Αυτό δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Μπαν Κι-Μουν, ο οποίος συναντήθηκε με τη νικήτρια της Eurovision στη Βιέννη.
Ο Μπαν Κι Μουν υποδέχθηκε την τραγουδίστρια με μεγάλη χαρά λέγοντας πως αυτό το παγκόσμιο αστέρι μπόρεσε να αφυπνίσει τον κόσμο σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Ο σεβασμός στη διαφορετικότητα είναι βασική αξία του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, είπε και χαίρεται που η Conchita με το ταλέντο της έσπασε τις προκαταλήψεις του κόσμου σχετικά με την σεξουαλικότητα καθώς είναι σύμβολο σεβασμού της διαφορετικότητας,
Από την πλευρά της η Κοντσίτα ευχαρίστησε τον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ για την υποστήριξή του στους ομοφυλόφιλους, τους τρανσέξουαλ και τους αμφισεξουαλικούς, ενώ συμπλήρωσε: «Ονειρεύομαι έναν κόσμο όπου δε θα χρειάζεται να μιλάμε για τον σεξουαλικό μας προσανατολισμό, το χρώμα μας ή τις θρησκευτικές μας πεποιθήσεις».
Τελικά τι απ' όλα είναι η Conchita Wurst;
Σε ποια κατηγορία ανήκει; Στους ομοφυλόφιλους, τους τρανσέξουαλ ή τους αμφισεξουαλικούς;
Ξεκάθαρα; Σε καμία από αυτές. Ξεκάθαρα; Μόνο στην κατηγορία του ερμαφρόδιτου, σε αυτή δηλαδή που συμβολίζει ο Μπαφομέτ, με γυναικεία στήθη και ανδρικό μόριο. Το είχαμε ξαναγράψει, εξάλλου, τι συμβολίζει η όλη παρουσία και βράβευση, καθώς και το ίδιο το τραγούδι: Rise Like a Phoenix - βράβευσαν συνειδητά ένα σατανιστικό τραγούδι.
Και για όσους θέλουν να σώσουν χρόνο και τσάμπα πληκτρολόγηση κάνοντας σχολιασμούς, όχι, δεν έχουμε ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΚΑΝΈΝΑ θέμα με τους ομοφυλόφιλους, ή με τους τρανσέξουαλ, ούτε τους αμφισεξουαλικούς. Και φυσικά, ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΚΑΝΈΝΑ θέμα με κάθε άλλη διαφορετικότητα εθνική ή θρησκευτική. Έχουμε όμως σοβαρότατο θέμα, με τη "διαφορετικότητα" της παγκόσμιας σατανιστικής σέκτας που οργώνει τον πλανήτη με τα κλειστά της σκοτεινά κλαμπάκια και τον σπέρνει με τις παγκόσμιες υπό τον έλεγχο της οργανώσεις!
Ο Μπαφομέτ, ο ερμαφρόδιτος τράγος, είναι το σύμβολο της έλλειψης γονιμότητας, και φυσικά δεν θα περίμενε κανείς καλύτερη επιλογή συμβόλου από τον ΟΗΕ, τον συντάκτη, ιδρυτή και εφαρμοστή της Ατζέντα 21, που όχι μόνο δεν σέβεται τη διαφορετικότητα, αντιθέτως, έχει σκοπό την απόλυτη ισοπέδωση και παγκοσμιοποίηση των λαών και όλων των κοινωνικών τάξεων, πλην... της ελίτ! Τον ΟΗΕ που δεν λύνει προβλήματα, παραμένει απλός θεατής σε αδικίες και προωθεί κάθε κατασκευασμένη σκοτεινή ατζέντα -από τον ιό Έμπολα μέχρι την υποτιθέμενη κλιματική αλλαγή.
Έχουμε κατηγορηθεί για "ζωηρή" φαντασία και πολλή "συνωμοσιολογία". Δηλώνουμε ένοχοι και στα δύο. Γιατί αυτά τα δυο είναι προσόντα και όχι ελαττώματα. Το πρώτο σου δείχνει προς τα που να ψάξεις, το δεύτερο να αναλύσεις τις πράξεις συνωμοσιών μέσα από τις θεωρίες τους.
Και ψάξαμε. Και βρήκαμε τι πρεσβεύουν οι τέκτονες για τον Μπαφομέτ και το σύμβολο του.
«Τι Πραγματικά Συμβολίζει ο Μπαφομέτ;»
Αναδημοσιεύουμε επί λέξη από το τεκτονικό ιστολόγιο tektonikadromena.blogspot.gr

“ Είναι στο Dogme et Rituel de la Haute Magie (1855) του μεγάλου γάλου αποκρυφιστή Eliphas Levi που απεικονίζεται για πρώτη φορά η γνώριμη και πολυσυζητημένη πλέον σήμερα «σφίγγα» της μύησης Μπαφομέτ.
Δυστυχώς, για τον περισσότερο κόσμο η τραγοκέφαλη αυτή φιγούρα είναι ο Διάβολος, κάτι που δεν ισχύει όμως! Αν μελετήσει κανείς προσεχτικά το έργο του Levi, θα δει πως είναι ένα ιερόγλυφο της εργασίας με το Αστρικό Φως, ένας όρος-κλειδί στη φιλοσοφία του Eliphas.
Το Αστρικό Φως είναι το αφανές, λεπτοφυές ρευστό που διαχέει τα πάντα, το μέσο δια του οποίου εντυπώνονται οι σκέψεις και μέσου του οποίου τα φαινόμενα μπορούν να επηρεαστούν.
Για το Levi λοιπόν είναι η βάση κάθε μαγικής εργασίας και, για να μπορέσει κανείς να χειριστεί το Αστρικό Φως, θα πρέπει να ισορροπεί ανάμεσα στις δυνάμεις και τις πολικότητες που τον περιβάλουν. Και αυτή ακριβώς την ισορροπία είναι που παριστάνει η φιγούρα του Μπαφομέτ!
Ο τράγος συμβολίζει τη χονδροειδή, γειωμένη φύση – προσέξτε, όμως, τα αγγελικά του φτερά, που παραπέμπουν στην ουράνια φύση. Έχει γυναικεία στήθη, αλλά ανδρικό φαλλό. Τα τέσσερα στοιχεία δηλώνονται με τις οπλές που ακουμπάνε την υδρόγειο (γη), τα λέπια ψαριού στην κοιλιά (νερό), τα φτερά (αέρας) και τον πυρσό στο κεφάλι (φωτιά).
Το σκοτάδι και το φως, επίσης, εμφανίζονται στην εικόνα, μέσα από τη μαύρη και τη λευκή σελήνη, αλλά και τα δίχρωμα ερπετά που τυλίγονται στο φαλλό, σχηματίζοντας το ερμητικό Κηρύκιο.
Τι σημαίνουν, όμως, οι λέξεις που διαβάζουμε στα μπράτσα του; Εδώ βρίσκεται ουσιαστικά το κλειδί για τη χρήση του Αστρικού Φωτός…
Η ερμητική κατεύθυνση των χεριών και το αλχημικό Solve-Coagula, μαρτυρούν τον τρόπο χειρισμού του αιθερικού ρευστού. Πρώτα το Φως θα πρέπει να ακινητοποιηθεί και να συμπυκνωθεί (coagula) και, στη συνέχεια, να προβληθεί σαν ένα κύμα ενέργειας (solve).
Προσέξτε εδώ όμως μια ακόμη πολύ σημαντική λεπτομέρεια – στο Μπαφομέτ του Levi, στη θέση του τρίτου ματιού, υπάρχει μια πεντάκτινος που δηλώνει την κυριαρχία της θέλησης επάνω στο Αστρικό Φως.
Τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά; Μα φυσικά το γεγονός πως για τον έλεγχο του κοσμικού ρευστού απαιτούνται μέθοδοι κατευθυνόμενου οραματισμού, όπως οι τεχνικές που διδάσκονται στην Τάντρα και γενικά η κατάλληλη χρήση της φαντασίας. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί τόσοι πολλοί καλλιτέχνες ασχολούνται με το occultism: ο πατέρας της χαοτικής μαγείας Austin O. Spare, ο ιδρυτής του Thee Temple ov Psychick Youth, Genesis B. P-Orridge, ο διάσημος συγγραφέας κόμιξ Allan Moore, ο χαοσοφιστής Orryelle Defenestrate-Bascule και πάρα πολλοί άλλοι.

«Η Conchita Wurst είναι ένα σύμβολο για το σεβασμό της διαφορετικότητας». Αυτό δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Μπαν Κι-Μουν, ο οποίος συναντήθηκε με τη νικήτρια της Eurovision στη Βιέννη.
Ο Μπαν Κι Μουν υποδέχθηκε την τραγουδίστρια με μεγάλη χαρά λέγοντας πως αυτό το παγκόσμιο αστέρι μπόρεσε να αφυπνίσει τον κόσμο σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Ο σεβασμός στη διαφορετικότητα είναι βασική αξία του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, είπε και χαίρεται που η Conchita με το ταλέντο της έσπασε τις προκαταλήψεις του κόσμου σχετικά με την σεξουαλικότητα καθώς είναι σύμβολο σεβασμού της διαφορετικότητας,
Από την πλευρά της η Κοντσίτα ευχαρίστησε τον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ για την υποστήριξή του στους ομοφυλόφιλους, τους τρανσέξουαλ και τους αμφισεξουαλικούς, ενώ συμπλήρωσε: «Ονειρεύομαι έναν κόσμο όπου δε θα χρειάζεται να μιλάμε για τον σεξουαλικό μας προσανατολισμό, το χρώμα μας ή τις θρησκευτικές μας πεποιθήσεις».
Τελικά τι απ' όλα είναι η Conchita Wurst;
Σε ποια κατηγορία ανήκει; Στους ομοφυλόφιλους, τους τρανσέξουαλ ή τους αμφισεξουαλικούς;
Ξεκάθαρα; Σε καμία από αυτές. Ξεκάθαρα; Μόνο στην κατηγορία του ερμαφρόδιτου, σε αυτή δηλαδή που συμβολίζει ο Μπαφομέτ, με γυναικεία στήθη και ανδρικό μόριο. Το είχαμε ξαναγράψει, εξάλλου, τι συμβολίζει η όλη παρουσία και βράβευση, καθώς και το ίδιο το τραγούδι: Rise Like a Phoenix - βράβευσαν συνειδητά ένα σατανιστικό τραγούδι.
Και για όσους θέλουν να σώσουν χρόνο και τσάμπα πληκτρολόγηση κάνοντας σχολιασμούς, όχι, δεν έχουμε ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΚΑΝΈΝΑ θέμα με τους ομοφυλόφιλους, ή με τους τρανσέξουαλ, ούτε τους αμφισεξουαλικούς. Και φυσικά, ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΚΑΝΈΝΑ θέμα με κάθε άλλη διαφορετικότητα εθνική ή θρησκευτική. Έχουμε όμως σοβαρότατο θέμα, με τη "διαφορετικότητα" της παγκόσμιας σατανιστικής σέκτας που οργώνει τον πλανήτη με τα κλειστά της σκοτεινά κλαμπάκια και τον σπέρνει με τις παγκόσμιες υπό τον έλεγχο της οργανώσεις!
Ο Μπαφομέτ, ο ερμαφρόδιτος τράγος, είναι το σύμβολο της έλλειψης γονιμότητας, και φυσικά δεν θα περίμενε κανείς καλύτερη επιλογή συμβόλου από τον ΟΗΕ, τον συντάκτη, ιδρυτή και εφαρμοστή της Ατζέντα 21, που όχι μόνο δεν σέβεται τη διαφορετικότητα, αντιθέτως, έχει σκοπό την απόλυτη ισοπέδωση και παγκοσμιοποίηση των λαών και όλων των κοινωνικών τάξεων, πλην... της ελίτ! Τον ΟΗΕ που δεν λύνει προβλήματα, παραμένει απλός θεατής σε αδικίες και προωθεί κάθε κατασκευασμένη σκοτεινή ατζέντα -από τον ιό Έμπολα μέχρι την υποτιθέμενη κλιματική αλλαγή.
Έχουμε κατηγορηθεί για "ζωηρή" φαντασία και πολλή "συνωμοσιολογία". Δηλώνουμε ένοχοι και στα δύο. Γιατί αυτά τα δυο είναι προσόντα και όχι ελαττώματα. Το πρώτο σου δείχνει προς τα που να ψάξεις, το δεύτερο να αναλύσεις τις πράξεις συνωμοσιών μέσα από τις θεωρίες τους.
Και ψάξαμε. Και βρήκαμε τι πρεσβεύουν οι τέκτονες για τον Μπαφομέτ και το σύμβολο του.
«Τι Πραγματικά Συμβολίζει ο Μπαφομέτ;»
Αναδημοσιεύουμε επί λέξη από το τεκτονικό ιστολόγιο tektonikadromena.blogspot.gr
“ Είναι στο Dogme et Rituel de la Haute Magie (1855) του μεγάλου γάλου αποκρυφιστή Eliphas Levi που απεικονίζεται για πρώτη φορά η γνώριμη και πολυσυζητημένη πλέον σήμερα «σφίγγα» της μύησης Μπαφομέτ.
Δυστυχώς, για τον περισσότερο κόσμο η τραγοκέφαλη αυτή φιγούρα είναι ο Διάβολος, κάτι που δεν ισχύει όμως! Αν μελετήσει κανείς προσεχτικά το έργο του Levi, θα δει πως είναι ένα ιερόγλυφο της εργασίας με το Αστρικό Φως, ένας όρος-κλειδί στη φιλοσοφία του Eliphas.
Το Αστρικό Φως είναι το αφανές, λεπτοφυές ρευστό που διαχέει τα πάντα, το μέσο δια του οποίου εντυπώνονται οι σκέψεις και μέσου του οποίου τα φαινόμενα μπορούν να επηρεαστούν.
Για το Levi λοιπόν είναι η βάση κάθε μαγικής εργασίας και, για να μπορέσει κανείς να χειριστεί το Αστρικό Φως, θα πρέπει να ισορροπεί ανάμεσα στις δυνάμεις και τις πολικότητες που τον περιβάλουν. Και αυτή ακριβώς την ισορροπία είναι που παριστάνει η φιγούρα του Μπαφομέτ!
Ο τράγος συμβολίζει τη χονδροειδή, γειωμένη φύση – προσέξτε, όμως, τα αγγελικά του φτερά, που παραπέμπουν στην ουράνια φύση. Έχει γυναικεία στήθη, αλλά ανδρικό φαλλό. Τα τέσσερα στοιχεία δηλώνονται με τις οπλές που ακουμπάνε την υδρόγειο (γη), τα λέπια ψαριού στην κοιλιά (νερό), τα φτερά (αέρας) και τον πυρσό στο κεφάλι (φωτιά).
Το σκοτάδι και το φως, επίσης, εμφανίζονται στην εικόνα, μέσα από τη μαύρη και τη λευκή σελήνη, αλλά και τα δίχρωμα ερπετά που τυλίγονται στο φαλλό, σχηματίζοντας το ερμητικό Κηρύκιο.
Τι σημαίνουν, όμως, οι λέξεις που διαβάζουμε στα μπράτσα του; Εδώ βρίσκεται ουσιαστικά το κλειδί για τη χρήση του Αστρικού Φωτός…
Η ερμητική κατεύθυνση των χεριών και το αλχημικό Solve-Coagula, μαρτυρούν τον τρόπο χειρισμού του αιθερικού ρευστού. Πρώτα το Φως θα πρέπει να ακινητοποιηθεί και να συμπυκνωθεί (coagula) και, στη συνέχεια, να προβληθεί σαν ένα κύμα ενέργειας (solve).
Προσέξτε εδώ όμως μια ακόμη πολύ σημαντική λεπτομέρεια – στο Μπαφομέτ του Levi, στη θέση του τρίτου ματιού, υπάρχει μια πεντάκτινος που δηλώνει την κυριαρχία της θέλησης επάνω στο Αστρικό Φως.
Τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά; Μα φυσικά το γεγονός πως για τον έλεγχο του κοσμικού ρευστού απαιτούνται μέθοδοι κατευθυνόμενου οραματισμού, όπως οι τεχνικές που διδάσκονται στην Τάντρα και γενικά η κατάλληλη χρήση της φαντασίας. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί τόσοι πολλοί καλλιτέχνες ασχολούνται με το occultism: ο πατέρας της χαοτικής μαγείας Austin O. Spare, ο ιδρυτής του Thee Temple ov Psychick Youth, Genesis B. P-Orridge, ο διάσημος συγγραφέας κόμιξ Allan Moore, ο χαοσοφιστής Orryelle Defenestrate-Bascule και πάρα πολλοί άλλοι.
Αυτό είναι το άγαλμα που ετοιμάζουν για το Σατανικό Ναό
Τέλεια!!! Τώρα ησύχασα! Γιατί κι εγώ τον είχα παρεξηγημένο. Αλλά... για μια στιγμή... Οι αμερικανοί σατανιστές δεν ξέρουν τι είναι ο Μπαφομέτ; Κι αυτοί κάνουν το ίδιο "λάθος" και νομίζουν ότι είναι ο Διάολος; Κοτζάμ παγκόσμια θρησκεία έχουν και δεν ξέρουν ποιον λατρεύουν και είναι παραπλανημένοι τόοοοοσα χρόνια; Γιατί θέλουν να του κάνουν και άγαλμα για δημόσια λατρεία.
Μια ομάδα που αυτοπροσδιορίζονται ως σατανιστές και φέρουν τον τίτλο «ο Ναός του Σατανά» με βάση τη Νέα Υόρκη ξόδεψε χιλιάδες δολάρια με σκοπό να στήσει ένα άγαλμα του Σατανά, ύψους περίπου 3 μέτρων μπροστά από το νομοθετικό κτίριο στην Οκλαχόμα.
Κι απ' ό,τι βλέπετε είναι ολόιδιος ο Μπαφομέτ και δυο παιδάκια που τον κοιτούν στα μάτια -ένα αγόρι κι ένα κορίτσι- γιατί ΑΥΤΌΣ κρατάει υποτίθεται την τύχη τους στα χέρια του. Η επικράτηση του θα σημάνει και το τέλος της αναπαραγωγής του ανθρώπινου γένους.
Για πείτε μου τώρα, έχω πολλή φαντασία; Καλύτερα να πάτε να ρωτήσετε τον σιωνιστή Eliphas Levi στον οποίο αναφέρονται οι τέκτονες. Τελείως τυχαία, βεβαίως βεβαίως, δεν έχουν κανέναν δεσμό μεταξύ τους.
Βρε τι αγχώνεστε; Θα γίνει και αυτό. Θα σας πάρει και θα σας σηκώσει κάποια στιγμή κι εσάς και τα κλαμπάκια σας, και τις οργανώσεις σας και τα σύμβολά σας! Κοιτάτε μόνο να μάθετε το τραγουδάκι της Conchita την ώρα που θα σας σηκώνει! Rise ψηλά κι αγνάντευε. Και μετά... στα Τάρταρα!!!
ΠΗΓΗ
Τέλεια!!! Τώρα ησύχασα! Γιατί κι εγώ τον είχα παρεξηγημένο. Αλλά... για μια στιγμή... Οι αμερικανοί σατανιστές δεν ξέρουν τι είναι ο Μπαφομέτ; Κι αυτοί κάνουν το ίδιο "λάθος" και νομίζουν ότι είναι ο Διάολος; Κοτζάμ παγκόσμια θρησκεία έχουν και δεν ξέρουν ποιον λατρεύουν και είναι παραπλανημένοι τόοοοοσα χρόνια; Γιατί θέλουν να του κάνουν και άγαλμα για δημόσια λατρεία.
Μια ομάδα που αυτοπροσδιορίζονται ως σατανιστές και φέρουν τον τίτλο «ο Ναός του Σατανά» με βάση τη Νέα Υόρκη ξόδεψε χιλιάδες δολάρια με σκοπό να στήσει ένα άγαλμα του Σατανά, ύψους περίπου 3 μέτρων μπροστά από το νομοθετικό κτίριο στην Οκλαχόμα.
Κι απ' ό,τι βλέπετε είναι ολόιδιος ο Μπαφομέτ και δυο παιδάκια που τον κοιτούν στα μάτια -ένα αγόρι κι ένα κορίτσι- γιατί ΑΥΤΌΣ κρατάει υποτίθεται την τύχη τους στα χέρια του. Η επικράτηση του θα σημάνει και το τέλος της αναπαραγωγής του ανθρώπινου γένους.
Για πείτε μου τώρα, έχω πολλή φαντασία; Καλύτερα να πάτε να ρωτήσετε τον σιωνιστή Eliphas Levi στον οποίο αναφέρονται οι τέκτονες. Τελείως τυχαία, βεβαίως βεβαίως, δεν έχουν κανέναν δεσμό μεταξύ τους.
Βρε τι αγχώνεστε; Θα γίνει και αυτό. Θα σας πάρει και θα σας σηκώσει κάποια στιγμή κι εσάς και τα κλαμπάκια σας, και τις οργανώσεις σας και τα σύμβολά σας! Κοιτάτε μόνο να μάθετε το τραγουδάκι της Conchita την ώρα που θα σας σηκώνει! Rise ψηλά κι αγνάντευε. Και μετά... στα Τάρταρα!!!
ΠΗΓΗ



