Σε αυτό το εργαστήριο υπήρχαν δύο άνδρες που προσπαθούσαν να πιάσουν έναν καθαρό ήχο με ένα μαγνητόφωνο, χρησιμοποιώντας την πιό εξελιγμένη τεχνολογία της εποχής.
Ο ένας ήταν ο πάτερ Αυγουστίνος Τζεμέλι γιατρός και ειδικός στη Φυσική, ιδρυτής και πρύτανης του Καθολικού Πανεπιστημίου πριν από σαράντα χρόνια καθώς και πρόεδρος της Παπικής Ακαδημίας Επιστημών.Ο άλλος ήταν ο πάτερ Πελεγκρίνο Ερνέτι, ειδικός στην πολυφωνική μουσική, καθηγητής στο Ωδείο της Βενετίας καθώς και ειδικός στην κβαντική και υποατομική Φυσική.
Οι δύο άνδρες, προσπαθούσαν μέσω ενός ειδικού μαγνητοφώνου , να πιάσουν έναν καθαρό ήχο ενός Γρηγοριανού άσματος και να το ηχογραφίσουν..
"Ω, Πατέρα, βοήθησέ με!" Αναφωνεί ο πατέρ Τζεμέλι, όπως είχε γίνει πολλές φορές.
Αλλά αυτή τη φορά, το μαγνητόφωνο, αντί του Γρηγοριανού άσματος, πήρε μια απάντηση, μια φωνή που ο πατέρας Τζεμέλι αναγνωρίσε ότι ήταν του πατέρα του: «Φυσικά και θα σε βοηθήσω. Θα είμαι πάντα μαζί σου. "
Ο πατέρας Τζεμέλι δεν πήρε στα σοβαρά το περιστατικό, ενώ ο Ερνέτι άρχισε να αναπτύσσει διάφορες θεωρίες σχετικές με το συμβάν ...Αυτές οι θεωρίες οδήγησαν τον ιερέα να προβληματιστεί σχετικά με Ακασικά Αρχεία της σανσκριτικής εσωτεριστικής παράδοσης, σύμφωνα με την οποία όλες οι εκδηλώσεις του κόσμου καταγράφηκαν σε ένα είδος ταινίας που περιβάλλει τον κόσμο (Akasha είναι μια σανσκριτική λέξη, που σημαίνει Αιθέρας). Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, αν βρούμε έναν τρόπο για να αποκτήσουμε πρόσβαση σε αυτά τα αρχεία, όλη η γνώση του παρελθόντος θα είναι στο χέρι μας. Ακόμη και ο Γιούνγκ ήταν επίσης πεπεισμένος, ότι τα ανθρώπινα όντα, μέσα από τις αισθήσεις τους, θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν αυτά τα αρχεία.
Η έρευνα του πατέρα Ερνέτι (αριστερά στη φωτογραφία), τον οδήγησε να πιστεύψει ότι αυτά τα αρχεία αποτελούνταν από κύματα, τα οποία θα μπορούσαν να ληφθούν με κατάλληλα εργαλεία.
Μέσα σε λίγα χρόνια, ο ιερέας συγκεντρώνει γύρω του μια ομάδα δώδεκα επιστημόνων, μεταξύ των οποίων αναφέρονται οι Enrico Fermi και ο Werner Von Braun Luigi Borello.
Σε σύντομο χρονικό διάστημα, η Χρονοτηλεόραση θα γίνει πραγματικότητα. Αυτή ήταν η περιγραφή που δόθηκε από τον ίδιο πατέρα Ερνέτι για την συσκευή του: «Δεν είναι σαν μια ταινία, αλλά ως ένα ολόγραμμα, ένα τρισδιάστατο ανάγλυφο. Οι χαρακτήρες δεν ήταν πολύ μεγάλοι. Περίπου το μέγεθος μιας τηλεοπτικές οθόνες μας (ασπρόμαυρης,της εποχής), αλλά με κίνηση και ήχο. Ήμασταν σε θέση να προσαρμόσουμε το προϊόν μας για τον τόπο και την ώρα που θέλαμε. Πιο συγκεκριμένα, επιλέγαμε κάποιον που θέλαμε να ακολουθήσουμε και τον βλέπαμε. Κάθε άνθρωπος έχει ένα είδος κύματος, ένα είδος αποτυπώματος που είναι δικό του,σαν μια υπογραφή ή δακτυλικά αποτυπωμάτα. Είναι κάποιος που βλέπουμε και συνεχίζουμε να βλέπουμε σε όλες τις κινήσεις του. Είναι πάντα αυτός στο κέντρο της σκηνής. Στην αρχή υπήρχαν προβλήματα ακριβούς εντοπισμού αλλά ξεπεράστηκαν μέσω δοκιμών και λαθών. Στη συνέχεια, προσαρμόστε η μονάδα στο κύμαπου προέρχονται από το στόχο, και η μονάδα τον ακολούθησε αυτόματα."
ο πάτερ Ερνέτι
Έτσι ο ιερέας κατάφερε να ακούσει τις ομιλίες του Κικέρωνα, κοιτάξε στη Ρώμη την εποχή του Τραϊανού και του Ναπολέοντα κατά την διάρκεια μαχών , είδε, μετέψε και δημοσίευσε τον “Θυέστη”, μια χαμένη τραγωδία του Quinto Ennio, για την οποία γνωρίζαμε μόνο από σύντομες αναφορές, και τέλος παρακολούθησαν την σταύρωση του Χριστού.
Μετά από αυτό, ο ιερέας μαζί με άλλους επιστήμονες, αποφάσισαν να καταστρέψουν το μηχάνημα, ως πολύ επικίνδυνο.
Εκτός από τα χέρια του ιερέα τα σχέδια βρίσκονταν σε ένα ελβετικό συμβολαιογραφείο,ενώ άλλα αντίγραφα των σχεδίων ήταν στην Ιαπωνία,καθώς και ένα αντίγραφο ήταν στη Ρώμη.
Η χρονοτηλεόραση
Υπάρχουν επιστημονικές αρχές στις οποίες θα μπορούσε να βασιστεί μια παρόμοια μηχανή;
Ναι: η αρχή της διατήρησης της ενέργειας, η οποία αναφέρει ότι "τίποτα δεν δημιουργείται, τίποτα δεν καταστρέφεται, όλα μεταμορφώνονται." Σύμφωνα με την αρχή αυτή τα κύματα που εκπέμπονται από ένα άτομο δεν καταστρέφονται, αλλά διατηρούνται σε ό, τι μας περιβάλλει. Όταν μιλάμε, εκπέμπονται ηχητικά κύματα και κύματα φωτός που μας κάνουν ορατούς. Έτσι, σύμφωνα με αυτή την αρχή, αυτά τα κύματα παραμένουν και μπορεί να γίνει αντιληπτά, σε αυτόν που έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό. Και αυτό, σύμφωνα με τον πατέρα Ερνέτι, είναι αυτό στο οποίο βασίζεται η Χρονοτηλεόρασή του.
Ο ένας ήταν ο πάτερ Αυγουστίνος Τζεμέλι γιατρός και ειδικός στη Φυσική, ιδρυτής και πρύτανης του Καθολικού Πανεπιστημίου πριν από σαράντα χρόνια καθώς και πρόεδρος της Παπικής Ακαδημίας Επιστημών.Ο άλλος ήταν ο πάτερ Πελεγκρίνο Ερνέτι, ειδικός στην πολυφωνική μουσική, καθηγητής στο Ωδείο της Βενετίας καθώς και ειδικός στην κβαντική και υποατομική Φυσική.
Οι δύο άνδρες, προσπαθούσαν μέσω ενός ειδικού μαγνητοφώνου , να πιάσουν έναν καθαρό ήχο ενός Γρηγοριανού άσματος και να το ηχογραφίσουν..
"Ω, Πατέρα, βοήθησέ με!" Αναφωνεί ο πατέρ Τζεμέλι, όπως είχε γίνει πολλές φορές.
Αλλά αυτή τη φορά, το μαγνητόφωνο, αντί του Γρηγοριανού άσματος, πήρε μια απάντηση, μια φωνή που ο πατέρας Τζεμέλι αναγνωρίσε ότι ήταν του πατέρα του: «Φυσικά και θα σε βοηθήσω. Θα είμαι πάντα μαζί σου. "
Ο πατέρας Τζεμέλι δεν πήρε στα σοβαρά το περιστατικό, ενώ ο Ερνέτι άρχισε να αναπτύσσει διάφορες θεωρίες σχετικές με το συμβάν ...Αυτές οι θεωρίες οδήγησαν τον ιερέα να προβληματιστεί σχετικά με Ακασικά Αρχεία της σανσκριτικής εσωτεριστικής παράδοσης, σύμφωνα με την οποία όλες οι εκδηλώσεις του κόσμου καταγράφηκαν σε ένα είδος ταινίας που περιβάλλει τον κόσμο (Akasha είναι μια σανσκριτική λέξη, που σημαίνει Αιθέρας). Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, αν βρούμε έναν τρόπο για να αποκτήσουμε πρόσβαση σε αυτά τα αρχεία, όλη η γνώση του παρελθόντος θα είναι στο χέρι μας. Ακόμη και ο Γιούνγκ ήταν επίσης πεπεισμένος, ότι τα ανθρώπινα όντα, μέσα από τις αισθήσεις τους, θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν αυτά τα αρχεία.
Η έρευνα του πατέρα Ερνέτι (αριστερά στη φωτογραφία), τον οδήγησε να πιστεύψει ότι αυτά τα αρχεία αποτελούνταν από κύματα, τα οποία θα μπορούσαν να ληφθούν με κατάλληλα εργαλεία.
Μέσα σε λίγα χρόνια, ο ιερέας συγκεντρώνει γύρω του μια ομάδα δώδεκα επιστημόνων, μεταξύ των οποίων αναφέρονται οι Enrico Fermi και ο Werner Von Braun Luigi Borello.
Σε σύντομο χρονικό διάστημα, η Χρονοτηλεόραση θα γίνει πραγματικότητα. Αυτή ήταν η περιγραφή που δόθηκε από τον ίδιο πατέρα Ερνέτι για την συσκευή του: «Δεν είναι σαν μια ταινία, αλλά ως ένα ολόγραμμα, ένα τρισδιάστατο ανάγλυφο. Οι χαρακτήρες δεν ήταν πολύ μεγάλοι. Περίπου το μέγεθος μιας τηλεοπτικές οθόνες μας (ασπρόμαυρης,της εποχής), αλλά με κίνηση και ήχο. Ήμασταν σε θέση να προσαρμόσουμε το προϊόν μας για τον τόπο και την ώρα που θέλαμε. Πιο συγκεκριμένα, επιλέγαμε κάποιον που θέλαμε να ακολουθήσουμε και τον βλέπαμε. Κάθε άνθρωπος έχει ένα είδος κύματος, ένα είδος αποτυπώματος που είναι δικό του,σαν μια υπογραφή ή δακτυλικά αποτυπωμάτα. Είναι κάποιος που βλέπουμε και συνεχίζουμε να βλέπουμε σε όλες τις κινήσεις του. Είναι πάντα αυτός στο κέντρο της σκηνής. Στην αρχή υπήρχαν προβλήματα ακριβούς εντοπισμού αλλά ξεπεράστηκαν μέσω δοκιμών και λαθών. Στη συνέχεια, προσαρμόστε η μονάδα στο κύμαπου προέρχονται από το στόχο, και η μονάδα τον ακολούθησε αυτόματα."
ο πάτερ Ερνέτι
Έτσι ο ιερέας κατάφερε να ακούσει τις ομιλίες του Κικέρωνα, κοιτάξε στη Ρώμη την εποχή του Τραϊανού και του Ναπολέοντα κατά την διάρκεια μαχών , είδε, μετέψε και δημοσίευσε τον “Θυέστη”, μια χαμένη τραγωδία του Quinto Ennio, για την οποία γνωρίζαμε μόνο από σύντομες αναφορές, και τέλος παρακολούθησαν την σταύρωση του Χριστού.
Μετά από αυτό, ο ιερέας μαζί με άλλους επιστήμονες, αποφάσισαν να καταστρέψουν το μηχάνημα, ως πολύ επικίνδυνο.
Εκτός από τα χέρια του ιερέα τα σχέδια βρίσκονταν σε ένα ελβετικό συμβολαιογραφείο,ενώ άλλα αντίγραφα των σχεδίων ήταν στην Ιαπωνία,καθώς και ένα αντίγραφο ήταν στη Ρώμη.
Η χρονοτηλεόραση
Υπάρχουν επιστημονικές αρχές στις οποίες θα μπορούσε να βασιστεί μια παρόμοια μηχανή;
Ναι: η αρχή της διατήρησης της ενέργειας, η οποία αναφέρει ότι "τίποτα δεν δημιουργείται, τίποτα δεν καταστρέφεται, όλα μεταμορφώνονται." Σύμφωνα με την αρχή αυτή τα κύματα που εκπέμπονται από ένα άτομο δεν καταστρέφονται, αλλά διατηρούνται σε ό, τι μας περιβάλλει. Όταν μιλάμε, εκπέμπονται ηχητικά κύματα και κύματα φωτός που μας κάνουν ορατούς. Έτσι, σύμφωνα με αυτή την αρχή, αυτά τα κύματα παραμένουν και μπορεί να γίνει αντιληπτά, σε αυτόν που έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό. Και αυτό, σύμφωνα με τον πατέρα Ερνέτι, είναι αυτό στο οποίο βασίζεται η Χρονοτηλεόρασή του.
Πέρασαν είκοσι χρόνια και φτάνουμε στο 1972.
Ο πατέρας Ernetti δίνει στους δημοσιογράφους μια εικόνα του Χριστού που σταυρώθηκε, την οποία έλαβε με την Χρονοτηλεόραση. Αλλά αυτή η φωτογραφία αποδεικνύεται ότι είναι μια αναπαραγωγή μιας ιερής εικόνας που αγοράστηκε στο Παρεκκλήσι του Ελεήμονο Αγάπης στο Τόντι.
Είκοσι χρόνια, και φτάνουμε στο 1972.
Ο πατέρας Ernetti δίνει ένας δημοσιογράφος μια εικόνα του Χριστού σταυρώθηκε, που λήφθηκε,όπως είπε,με την Χρονοτηλεόραση.. Αλλά αυτή η φωτογραφία αποδεικνύει ότι είναι μια αναπαραγωγή ενός ιερή εικόνα που αγοράζονται στο Παρεκκλήσι της Ελεήμονος Αγάπης στο Τόντι.
Ανέκδοτο ή μεγάλη ανακάλυψη;'Ομως ,το γεγονός ότι η εικόνα του Χριστού ήταν ψεύτικη δεν σημαίνει κατ 'ανάγκη ότι το όλο θέμα ήταν μια φάρσα. Ο πατέρας Ernetti θα μπορούσε να δώσει την ψεύτικη εικόνα στους δημοσιογράφους για να θέσει τέλος στην εφεύρεσή του, την οποία θεωρούσε πολύ επικίνδυνη. Επιπλέον, μπορεί να είχε πιέσεις από ανωτέρους του.Ίσως, στο υπόγειο του Βατικανού, που καλύπτεται από ένα παχύ στρώμα σκόνης, βρίσκεται η εντυπωσιακή μηχανή του Πάτερ Ερνέτι, περιμένοντας κάποιον να ξαναενεργοποιήσει ...
Ο πατέρας Ernetti δίνει στους δημοσιογράφους μια εικόνα του Χριστού που σταυρώθηκε, την οποία έλαβε με την Χρονοτηλεόραση. Αλλά αυτή η φωτογραφία αποδεικνύεται ότι είναι μια αναπαραγωγή μιας ιερής εικόνας που αγοράστηκε στο Παρεκκλήσι του Ελεήμονο Αγάπης στο Τόντι.
Είκοσι χρόνια, και φτάνουμε στο 1972.
Ο πατέρας Ernetti δίνει ένας δημοσιογράφος μια εικόνα του Χριστού σταυρώθηκε, που λήφθηκε,όπως είπε,με την Χρονοτηλεόραση.. Αλλά αυτή η φωτογραφία αποδεικνύει ότι είναι μια αναπαραγωγή ενός ιερή εικόνα που αγοράζονται στο Παρεκκλήσι της Ελεήμονος Αγάπης στο Τόντι.
Ανέκδοτο ή μεγάλη ανακάλυψη;'Ομως ,το γεγονός ότι η εικόνα του Χριστού ήταν ψεύτικη δεν σημαίνει κατ 'ανάγκη ότι το όλο θέμα ήταν μια φάρσα. Ο πατέρας Ernetti θα μπορούσε να δώσει την ψεύτικη εικόνα στους δημοσιογράφους για να θέσει τέλος στην εφεύρεσή του, την οποία θεωρούσε πολύ επικίνδυνη. Επιπλέον, μπορεί να είχε πιέσεις από ανωτέρους του.Ίσως, στο υπόγειο του Βατικανού, που καλύπτεται από ένα παχύ στρώμα σκόνης, βρίσκεται η εντυπωσιακή μηχανή του Πάτερ Ερνέτι, περιμένοντας κάποιον να ξαναενεργοποιήσει ...
Η "ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ" ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥ 1952
Reviewed by Unknown
on
15:30
Rating: