Αυτές είναι οι πιο γελοίες δικαιολογίες για να “λουφάρεις” από τη δουλειά - Δείτε και λιώστε στα γέλια

Οι πιο αστείες δικαιολογίες που χρησιμοποιήθηκαν για να “λουφάρουμε” στη δουλειά...
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει πρόσφατη έρευνα της ιστοσελίδα του CareerBuilder. Η ιστοσελίδα αυτή αποτελεί ένα από τους πιο σημαντικούς τρόπους εργοδότησης στις ΗΠΑ όπου εδρεύει αλλά και παγκοσμίως με περισσότερους από 24 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες ετησίως αλλά και 1 εκατομμύρια θέσεις εργασίας. Με αυτή την λογική η ετήσια της έρευνα έχει βαρύτητα ως προς τα συμπεράσματα που βγαίνουν. Ο εκ των εργαζομένων στην ιστοσελίδα Χάρις Πόλλ ανάλαβε να φέρει εις πέρας την έρευνα αυτή. Χρησιμοποιώντας ως δείγμα του 2,200 διευθυντές προσωπικού αλλά και 3,100 υπαλλήλους προέβη σε μερικά συμπεράσματα σχετικά με τα ψέματα που, η αλήθεια να λέγεται, όλοι μας λέμε είτε στο βιογραφικό μας είτε όταν θέλουμε να αποφύγουμε να φέρουμε εις πέρας ένα πρότζεκτ που μας ανατέθηκε.
Τα ψέματα στα βιογραφικά
Σε μια ανταγωνιστική κατάσταση στην εργασία δεν μπορείς να “πας μπροστά” αν δεν γράψεις ένα ψέμα στο βιογραφικό σου. Το πιο χαρακτηριστικό αποτέλεσμα της μελέτης σχετικά με τα ψέματα που χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι στα βιογραφικά τους είναι ότι περισσότεροι από τους μισούς (58%) διευθυντές πρόσληψης έχουν ανακαλύψει να εμπεριέχονται ψέματα μέσα στη φόρμα. Σε αυτό όπως αναφέρουν συνέτεινε και η οικονομική ύφεση αφού το ένα τρίτο εξ αυτών έχει διαπιστώσει αύξηση αυτού του φαινομένου μετά την κρίση που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ το 2008. Σχετικά με το τι πράττουν αν διαπιστώσουν κάτι τέτοιο παρόλο που το λογικό θα είναι να τον διώξουν αμέσως τα αποτελέσματα της έρευνας εκπλήσσουν. Μόλις το 51% των ερωτώντων ανάφεραν ότι θα τον απορρίψουν αυτόματα αν διαπιστώσουν ψευδείς πληροφορίες. Το υπόλοιπο 49% ανάφεραν ότι είτε θα εξαρτηθεί για το μέγεθος του ψέματος ή κατά πόσο συμπάθησαν τον υποψήφιο.
Η εμπιστοσύνη είναι σημαντική

Όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου της έρευνας από την Αντιπρόεδρο του careerbuilder.com Rosemary Haefner “ Η εμπιστοσύνη είναι πολύ σημαντική στις επαγγελματικές σχέσεις. Όμως με τα ψέματα στο βιογραφικό σας, παραβιάζετε αυτήν την εμπιστοσύνη από την πρώτη στιγμή. Συνεχίζοντας η κ. Haefner αναφέρει ότι “ Αν θέλετε να βελτιώσετε το βιογραφικό σας είναι καλύτερο να επικεντρωθείτε να το εμπλουτίσετε με πραγματικά στοιχεία. Στο βιογραφικό δεν πρέπει να παρουσιάζεστε ως τέλειος υπάλληλος (αν και εφόσον δεν είστε) αλλά θα πρέπει να είστε ακριβής ως προς τα προσόντα και την προηγούμενη εργασιακή πείρα σας.
Τα πιο συνηθισμένα ψέματα
Σύμφωνα με τους εργοδότες τα πιο κοινά ψέματα που ανακάλυψαν αφορούν τους πιο κάτω τομείς: Το πιο συνηθισμένο είναι να “στολίζουν” το βιογραφικό τους με ικανότητες που δεν έχουν με ένα ποσοστό 57% να το θεωρεί ως το πιο συνηθισμένο ψέμα. Με τον όρο στολίζουν το βιογραφικό τους εννοούμε όπως την γνώση λογισμικών ηλεκτρονικών υπολογιστών (Word, Excel κτλ). Ένα επίσης συνηθισμένο ψέμα είναι να αλλάζει της ημερομηνίες απασχόλησης αλλά και τους τίτλους εργασίας που είχε στην προηγούμενη εργασιακή πείρα με ποσοστό 42% και 34% αντίστοιχα. Άλλα ψέματα που συνηθίζονται είναι ακόμα και να αναφέρονται σε Ακαδημαϊκό πτυχίο ή βραβεία που δεν είχαν ποτέ τους.
Τα πιο αστεία ψέματα
Μερικοί στην προσπάθεια τους να παρουσιάσουν ένα αξιοζήλευτο βιογραφικό πολλές φορές το παρακάνουν με τα ψέματα. Αυτό οδηγεί σε τραγελαφικές καταστάσεις οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν γέλια ακόμα και σε αυτούς που τα λένε αν καθίσουν και τα αναλογιστούν. Ερωτώμενοι οι διευθυντές ανάφεραν μερικά από αυτά τα παραδείγματα. Το πρώτο παράδειγμα αφορούσε εργασιακή εμπειρία. Το αστείο είναι ότι κανείς δεν μπορεί να τον κατηγορήσει αφού πρακτικά δεν είπε ψέματα και διαβάστε το λόγο. Εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι είχε το ίδιο ονοματεπώνυμο με τον πατέρα του περιέλαβε εργασιακή εμπειρία η οποία δεν ήταν δική του αλλά του πατέρα του. Ξέχασε όμως, μάλλον, ότι στο βιογραφικό αναγράφεται και η ημερομηνία γέννησης. Άλλο παράδειγμα τραγελαφικού ψέματος είναι ένα περιστατικό με κάποια που έγραψε ότι ήταν βοηθός πρωθυπουργού χώρας η οποία όμως δεν είχε ποτέ της πρωθυπουργό αλλά μόνο πρόεδρο. Επίσης κάποιος φαίνεται σύμφωνα με την έρευνα να έγραψε ότι ήταν κάτοχος Ολυμπιακού μεταλλίου. Μερικά ακόμη παραδείγματα τα οποία και είναι ανάξια σχολιασμού αφού βγάζουν γέλιο από μόνα τους είναι το γεγονός ότι υποψήφιος ανάφερε ότι ήταν επόπτης κατασκευών κάτι που στην συνέχεια ανακαλύφθηκε ότι το μόνο που είχε σχέση με τις κατασκευές είναι ότι βοήθησε στο χτίσιμο ενός σκυλόσπιτου μερικά χρόνια πριν. Επίσης αιτητής ισχυρίστηκε ότι είχε 25 χρόνια εμπειρίας ενώ ήταν μόλις 32 χρονών ενώ αιτήτρια ισχυρίστηκε ότι εργάστηκε ως μπέιμπισιτερ για διάσημες προσωπικότητες όπως ο Τόμ Κρούς και η Μαντόνα. Τέλος σύμφωνα με την έρευνα ένα αστείο ψέμα είναι ότι αιτητής σημείωσε εργασιακή εμπειρία σε 3 εταιρείες. Ο υπεύθυνος για την συνέντευξη έψαξε και διαπίστωσε ότι στην 1η εταιρεία εργάστηκε για δύο ημέρες για την 2η εταιρεία εργάστηκε μόλις μία μέρα ενώ στην 3η εταιρεία δεν πήγε καθόλου να εργαστεί.
Επινοητικοί οι υπάλληλοι και μετά την απόκτηση εργασίας
Ως γνωστό στις πλείστες εταιρείες αλλά και στη νομοθεσία υπάρχει καθορισμένη περίοδος για άδεια στο προσωπικό. Όμως για κάποιο περίεργο λόγο οι εργαζόμενοι νοιώθουν την ανάγκη να εξηγούν γιατί θα απουσιάζουν από την δουλειά πολλές φορές επινοώντας μερικές ευφάνταστες και αστείες δικαιολογίες. Οι πλείστες δεν είναι ψέματα αλλά δεν σημαίνει ότι αυτές τις κάνουν λιγότερο αστείες. Αντιθέτως με την υπόνοια ότι αυτοί που τις λένε σοβαρολογούν το καταντά τραγελαφικό.
Αστείες δικαιολογίες για να “λουφάρεις”
Ίσως η πιο αστεία δικαιολογία όπως καταγράφεται στην έρευνα είναι αυτό που είπε κάποιος άντρας το πρωί στην εταιρεία του. Για να δικαιολογηθεί είπε στην εταιρεία “Έκανα one night stand χθες και δεν ξέρω που βρίσκομαι σήμερα”. Ακόμα μια δικαιολογία που ακούστηκε είναι ότι θα καθυστερήσει να πάει στη δουλειά της γιατί μαγειρεύει! Ίσως ο πιο “αλακέφας” υπάλληλος είναι ο επόμενος. Από ότι φαίνεται πρέπει να ήταν μεγάλος τζογαδόρος και τηλεφώνησε την Δευτέρα στην δουλειά του και ανάφερε το εξής. “Ήμουν στο καζίνο το Σαββατοκύριακο και είχα φοβερή ρέντα. Είναι κρίμα να την αφήσω και να φύγω άρα θα συνεχίσω στο Καζίνο”. Ίσως η δικαιολογία η οποία μπαίνει επάξια στην λίστα με τα μεγαλύτερα ψέματα στο χώρο εργασίας είναι αυτή που άκουσε ένας διευθυντής από τον υπάλληλο του. Χαρακτηριστικά του είπε “Κατά λάθος (!) μπήκα σε ένα αεροπλάνο”. Χωρίς περεταίρω σχόλια.
Μια συμβουλή αν θέλεις να λουφάρεις
H έρευνα καταλήγει σε μια συμβουλή προς όλους τους υπαλλήλους οι οποίοι θέλουν να λουφάρουν και χρησιμοποιούν την πιο συνηθισμένη δικαιολογία που είναι να το παίζουν άρρωστοι. Μην δημοσιεύσετε στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες που σας δείχνουν να είσαστε υγιείς και ευτυχισμένο. Σύμφωνα με την έρευνα ένα στα τέσσερα αφεντικά αν κάποιος υπάλληλος τους πει ότι είναι άρρωστος το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να επισκεφτούν το διαδικτυακό προφίλ του “αρρώστου”.
ΠΗΓΗ
Αυτές είναι οι πιο γελοίες δικαιολογίες για να “λουφάρεις” από τη δουλειά - Δείτε και λιώστε στα γέλια Αυτές είναι οι πιο γελοίες δικαιολογίες για να “λουφάρεις” από τη δουλειά - Δείτε και λιώστε στα γέλια Reviewed by Unknown on 22:00 Rating: 5
Από το Blogger.