ΕΙΚΟΝΕΣ: Η 30άρα που δίχασε: Εκανε βάρη, έγκυος στον 9ο μήνα -Η κοιλιά της εξαφανίστηκε μετά τη γέννα

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΜΑ ΚΑΘΡΙΝ ΤΑΪΛΕΡ
Μία μαμά διαφορετική από τις άλλες, σηκώνει βάρη, συμμετέχει σε διαγωνισμούς και δεν πτοείται από την εγκυμοσύνη της. Είναι η εκπληκτική Κάθριν Τάιλερ που γέννησε το πρώτο της παιδί στα 31 και έκανε βάρη μέχρι και τον 9ο μήνα.
Η 31χρονη από το Σίδνεϊ λατρεύει ότι έχει να κάνει με την υγεία και την καλή φυσική κατάσταση και ακόμα κι η εγκυμοσύνη της δεν επηρέασε την δραστηριότητα της.



Με τον σύντροφό της Κέβιν ως προπονητή, η Κάθριν συνέχισε να ασκείται ακόμα και αμέσως μετά τη γέννα, τρέχοντας 5 χιλιόμετρα κάθε μέρα με το μωρό της στο καρότσι: «Επειδή γυμναζόμουν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, το σώμα μου ανέκαμψε αμέσως» αποκάλυψε.
Σε μόλις δέκα εβδομάδες μετά τη γέννα ήταν πιο δυνατή από ποτέ και έτοιμη να αγωνιστή στο IFBB ΝΝΟ και σε εθνικά πρωταθλήματα bodybuilding.
Αλλά το κατόρθωμα της δεν ήρθε χωρίς ένα καταιγισμό κριτικής. «Ηταν φρικτό» αποκαλύπτει η ίδια: «Πολλές γυναίκες είναι πολύ αρνητικές και δηκτικές και λένε ότι αφήνω το μωρό μου και ξοδεύω όλο το χρόνο μου στο γυμναστήριο ή ότι έχω αυτο-εμμονή. Νομίζω ότι πολλές γυναίκες με θεωρούν απειλή. Η μητρότητα είναι τόσο ανταγωνιστική και υπάρχει συχνά μια μεγάλη σύγκρουση με άλλες γυναίκες για το τι θα πρέπει να ταΐζω το μωρό μου και πώς να του φέρομαι. Εγώ όμως είμαι περήφανη για ό, τι έχω επιτύχει.»
ΠΗΓΗ
ΕΙΚΟΝΕΣ: Η 30άρα που δίχασε: Εκανε βάρη, έγκυος στον 9ο μήνα -Η κοιλιά της εξαφανίστηκε μετά τη γέννα ΕΙΚΟΝΕΣ: Η 30άρα που δίχασε: Εκανε βάρη, έγκυος στον 9ο μήνα -Η κοιλιά της εξαφανίστηκε μετά τη γέννα Reviewed by Unknown on 13:45 Rating: 5
Από το Blogger.