ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙ ΒΕΡΝΙΚΙ ΝΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΡΟ.ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!


Αγαπώ όλες αυτές τις ιδέες για δώρα, που είναι εύκολες και φθηνές!
Αυτή είναι και τόσο όμορφη!
Το καλύτερο; Eίναι ότι ο καθένας μπορεί να το κάνει αυτό.
Eνας πολύ καλός τρόπος για να ανακυκλώσετε το βερνίκι νυχιών που δεν σας αρέσει πια!!!





ΠΗΓΗ
Από το Blogger.