Αγαπώ όλες αυτές τις ιδέες για δώρα, που είναι εύκολες και φθηνές!Αυτή είναι και τόσο όμορφη!Το καλύτερο; Eίναι ότι ο καθένας μπορεί να το κάνει αυτό.Eνας πολύ καλός τρόπος για να ανακυκλώσετε το βερνίκι νυχιών που δεν σας αρέσει πια!!! ΠΗΓΗ