Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες προοπτικές δείχνει να εμφανίζει ο συνδυασμός της κοινωνικής δικτύωσης με την «ανάσταση» της εικονικής πραγματικότητας (VR), η οποία φαίνεται να έχει επιστρέψει δυναμικά μετά τη σύντομη «εμφάνισή» της κατά τη δεκαετία του 1990.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του MIT Technology Review, ενώ το Facebook, που έχει αγοράσει την διάσημη πλέον Oculus VR, εξετάζει τις επιλογές του, μία φιλόδοξη startup, η Altspace VR, κινείται ήδη στον τομέα της κοινωνικής δικτύωσης μέσω της εικονικής πραγματικότητας.
Η Altspace VR δημιουργεί κοινωνικά εικονικά περιβάλλοντα, που μπορεί να ποικίλλουν, από έναν ιαπωνικού τύπου κήπο μέχρι ένα αμφιθέατρο ή ένα κομψό σαλόνι. Ο στόχος είναι χρήστες με κατάλληλο εξοπλισμό να συναναστρέφονται ο ένας τον άλλον μέσα σε αυτά τα περιβάλλοντα, υπό τη μορφή «άβαταρ» που επιδεικνύουν πραγματική γλώσσα σώματος, χάρη σε αισθητήρες κίνησης, και κάνουν μαζί διάφορα πράγματα, όπως η παρακολούθηση ταινιών, παιχνίδια, ψώνια κ.α., μέσω της χρήσης ενός διαμοιραζόμενου, virtual Web browser.
Η εταιρεία ελπίζει επίσης οι developers να χρησιμοποιήσουν το software development kit της για να δημιουργήσουν μια ευρεία γκάμα εφαρμογών, από υπερμεγέθη παιχνίδια σκακιού, μέχρι 3-D model viewers.
Η Altspace VR είναι μία μεταξύ ενός ανερχόμενου αριθμού εταιρειών που προσπαθούν να διαπιστώσουν πώς και σε τι επίπεδα θα μπορούν να αξιοποιηθούν όλες οι συσκευές και τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας που είναι υπό ανάπτυξη τώρα από μεγάλα ονόματα του χώρου της τεχνολογίας, όπως η Oculus, η VR, η Sony, η ΗΤCκαι η Samsung. Σημειώνεται ότι μεγάλες αναμένεται να είναι οι εφαρμογές στον τομέα του gaming, όπως ήταν αναμενόμενο, με τον Φίλιπ Ρόουζντεϊλ, δημιουργό του δημοφιλούς online παιχνιδιού Second Life, να είναι σε φάση δημιουργίας ενός κόσμου εικονικής πραγματικότητας ονόματι High Fidelity.
Ο στόχος της Altspace VR, σύμφωνα με τον ιδρυτή της, Έρικ Ρόμο, είναι η ανάπτυξη τρόπων για να μπορούν να αλληλεπιδρούν καλύτερα άνθρωποι οι οποίοι βρίσκονται στην πραγματικότητα μακριά ο ένας από τον άλλον, καλύτερα από video chatting, γραπτά μηνύματα ή συνομιλίες στο τηλέφωνο. Προς το παρόν, η τεχνολογία της δοκιμάζεται σε «συνεδρίες» τα σαββατοκύριακα με ομάδες χρηστών που επιδίδονται σε δραστηριότητες μέσα σε τέτοιους εικονικούς χώρους. Ο Ρόμο ελπίζει σε ανοικτό beta test μέσα στους επόμενους μήνες, παράλληλα με την κυκλοφορία του software development kit. Η εταιρεία ελπίζει να έχει ένα προϊόν για εμπορική διάθεση έτοιμο κατά την ίδια περίοδο που αναμένεται να κυκλοφορήσει το HTC Vice. Μέχρι τώρα, έχει συγκεντρώσει χρηματοδότηση περίπου 5,5 εκατ. δολαρίων από επενδυτές, περιλαμβανομένης της Google Ventures.
ΠΗΓΗ
Κοινωνικά δίκτυα και εικονική πραγματικότητα
Reviewed by Unknown
on
14:00
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου