Συγκεκριμένα με ανάρτηση που έκανε στη σελίδα του στο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ζητά από τους Θεσσαλονικείς να στείλουν ηλεκτρονικά τα σκίτσα τους με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους ιδιοκτήτες, εμπλουτισμένα με άφθονο μαύρο χιούμορ. Ο νικητής του διαγωνισμού θα κερδίσει και χρηματικό έπαθλο!
Ποιός είπε ότι ένα γραφείο τελετών δεν μπορεί να είναι διασκεδαστικό; Στη Θεσσαλονίκη όλα γίνονται!
ΠΗΓΗ


