Θεσσαλονίκη: Ο Δήμος του ζήτησε να πληρώσει κλήση μετά από 19 χρόνια!


Ελαβε ειδοποιητήριο από τον Δήμο Θεσσαλονίκης για να πληρώσει μια κλήση παράνομης στάθμευσης με το ποσό των 44 ευρώ.

Το αδίκημα όμως τελέστηκε τον Iούνιο του 1996!

Αυτό πάει να πει «το μακρύ χέρι του νόμου»
ΠΗΓΗ
Από το Blogger.