Αυτή η κοπέλα πήγε να κάνει διακοπές σε 5* ξενοδοχείο στην Αίγυπτο…Αυτό που έπαθε εκεί λόγω της βρωμιάς,ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ!
Όμως τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα περίμενε!!!
Δύο μέρες αφού γύρισε στο σπίτι της παρατήρησε ότι έφευγαν σταδιακά κομμάτια από τη σάρκα της… Σταδιακά αυτό έγινε πιο έντονο και το σώμα της γέμισε τρύπες!!!
Όταν πήγε στο νοσοκομείο οι γιατροί διέγνωσαν ότι έχει μολυνθεί από e-coli. Το μικρόβιο προήλθε εξαιτίας της μη σωστής καθαριότητας του ξενοδοχείου.
Αρχικά οι γιατροί δώσαν στη Νίκολα πολύ λίγες ελπίδες να ζήσει όμως σήμερα παλεύει και όπως όλα δείχνουν θα τα καταφέρει!
ΠΗΓΗ


