Το παράδοξο της επιλογής



Ξέρετε γιατί οι σκύλοι γλείφουν;

-Γιατί έχουν την επιλογή να γλείφουν… τα πόδια τους ή τα αφεντικά τους…

Για σκεφτείτε την περίπτωση που οι συνήθειες σας η μια μετά την άλλη απαγορευτούν; τι θα κάνατε τότε;Για σκεφτείτε ότι ίσως σε μικρο χρονικό διάστημα από τώρα να μην έχετε τις ίδιες επιλογές που είχατε μέχρι τώρα… τι θα κάνατε τότε;
Αν σε περίπτωση που μια ωραία πρωία ξυπνήσετε και δεν μπορείτε να σηκώσετε χρωματιστά χαρτάκια από την μηχανή κοπανιστού αέρα… τι θα κάνατε τότε;
Το παράδοξο της επιλογής είναι ότι όταν έχουμε την επιλογή να διαλέξουμε….δεν είμαστε ικανοί να κατανοήσουμε ότι κάποτε είχαμε μια επιλογή…
ΚΟΡΑΞ
πηγη
Από το Blogger.