Τα πλάνα αποκάλυψαν το αγαλματάκι την ύπαρξη του οποίου γνώριζε ο εφημέριος αν και δεν το είχε δει ποτέ. Το άγαλμα βρίσκεται πολύ ψηλά και στη γωνιά που βρίσκεται είναι σχεδόν αδύνατον να το δει κανείς από το έδαφος.
Από ότι φαίνεται το άγαλμα φτιάχτηκε το μεσαίωνα όταν ένας εφημέριος ο οποίος επέβλεπε το χτίσιμο του ναού είδε έναν Σατανά να τον κοιτάζει από το παράθυρο. Ο μύθος λέει ότι την επόμενη μέρα ένας γλύπτης κλήθηκε να φτιάξει έναν αλυσοδεμένο δαίμονα στο παράθυρο προκειμένου να τρομάξει τον πραγματικό και να φύγει.
ΠΗΓΗ


