Σύμφωνα με την θρησκεία μας οι νεκροί……..θάβονται προς την ανατολή ώστε όταν έρθει η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ του Κυρίου μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ να αναστηθούμε εξ’ανατολάς.ΠΗΓΗ