Αυτό συναντήσαμε λοιπόν στις διακοπές μας και μας φάνηκε τόσο παράξενο όσο και στους υπόλοιπους κατοίκους που κοιτούσαν τον καβαλάρη με ανοιχτό το στόμα! Το ωραίο είναι πως το... "ζούσε" κανονικά σταματώντας στα φανάρια κι ακολουθώντας τους κώδικες οδικής κυκλοφορίας.
Αυτό συναντήσαμε λοιπόν στις διακοπές μας και μας φάνηκε τόσο παράξενο όσο και στους υπόλοιπους κατοίκους που κοιτούσαν τον καβαλάρη με ανοιχτό το στόμα! Το ωραίο είναι πως το... "ζούσε" κανονικά σταματώντας στα φανάρια κι ακολουθώντας τους κώδικες οδικής κυκλοφορίας.


