Οι κάτοικοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό!
Τι πιο φυσιολογικό από το να οδηγείς το αυτοκίνητό του ή τη μοτοσυκλέτα σου και να συναντάς στους κεντρικούς δρόμους μιας πόλης και να συναντάς έναν καβαλάρη πάνω στο λευκό άλογο του;
Οι κάτοικοι κοιτούσαν τον καβαλάρη με ανοιχτό το στόμα! Το ωραίο είναι πως το… «ζούσε» κανονικά σταματώντας στα φανάρια κι ακολουθώντας τους κώδικες οδικής κυκλοφορίας.
ΠΗΓΗ



