Πιστεύεται πως πρόκειται για ένα γιγάντιο λυκόψαρο το οποίο μοιάζει να έχει βγει από ταινία τρόμου.
Ο ψαράς Hirasaka Hiroshi που το έπιασε είπε πως: «Άξιζε που ήρθα στο Χοκάιντο έξι φορές τους τελευταίους τρεις μήνες, αυτό το ψάρι είναι σούπερ».
Oπως γράφει η Daily Mail, τα λυκόψαρα ζουν στον Ατλαντικό και τον Ειρηνικό Ωκεανό. Ζουν σε πολύ βαθιά νερά και τρέφονται με μικρότερα θαλάσσια είδη.
Σε μήκος μπορεί να φτάσει τα 1,2 μέτρα ενώ αυτό που έπιασε ο Hirasaka πλησιάζει τα δύο μέτρα.
Η ψαριά του ενισχύει τις ανησυχίες των Ιαπώνων ψαράδων για τις επιπτώσεις του πυρηνικού ατυχήματος στη Φουκουσίμα στους ντόπιους πληθυσμούς ψαριών.


