ΚΑΤΑΣΧΕΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Α' ΔΟΥ ΑΘΗΝΩΝ 1η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΗ ΜΟΛΙΣ 1.293,07 ΕΥΡΩ !!!


...Ζήτω ο Τσιπρας,ζήτω η πλάκα να βάλουμε Λεβεντη στην βουλή και ζήτω η αποχή απ τις εκλογές!!!



ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ
Από το Blogger.