Αγαπητοί φίλοι η φωτογραφία που σας στέλνω, αναρτήθηκε σε κοινωνικό δίκτυο.
Το περίεργο είναι ότι η φωτογραφία τραβήχθηκε σε αίθουσα ελληνικού σχολείου. Εδώ, βέβαια, τίθεται το ερώτημα αν γινόταν από Ελληνάκια με Ελληνική σημαία πως θα τα αποκαλούσαμε; Την απάντηση την αφήνω σε εσάς.

Εδώ σχολιάζεις εσύ!
ΠΗΓΗ
Εδώ σχολιάζεις εσύ!
ΠΗΓΗ


