Οι "ζωολογικοί κήποι" προωθούσαν ρατσιστικές πεποιθήσεις ότι ο λευκός άνθρωπος ήταν ανώτερος
Πίστευαν ότι ιθαγενείς Αμερικανοί , Αφρικανοί και άλλοι από διαφορετικούς πολιτισμούς , ήταν λιγότερο εξελιγμένοι από την λευκή φυλή .
Οι ζωολογικοί κήποι που ήταν μέρος του Εκθέσεων του κόσμου , προσέλκυαν ορδές των επισκεπτών
Ίσως o πιο διάσημος κάτοικος αυτών των ζωολογικών κήπων ήταν Ota Benga .
Benga ήταν ένας πυγμαίος από το Κονγκό που ήρθε για πρώτη φορά στην Αμερική για την Έκθεση του 1904 στον κόσμο στο Σεντ Λούις .
Όταν τελείωσε όλο αυτό ο Ota προσπάθησε να γυρίσει πίσω.αλλά ένιωσε-κατάλαβε οτι δεν ταίριαζε πλέον μαζί τους...
τον έβαλαν στο ζωολογικό κήπο του Bronx ανάμεσα σε ουρακοτάνγκους και μαϊμούδες..
Σήμερα αυτοί οι "κήποι" θεωρούνται ντροπή για το δυτικό πολιτισμό
ΠΗΓΗ


