21χρονη πάσχει από ΣΠΑΝΙΑ ασθένεια: Ζωγραφίζει το δέρμα της με τα δάχτυλά της! ΦΩΤΟ

​Η 21χρονη Hannah Arbuthnott από το Herefordshire, πάσχει από μια σπάνια πάθηση εξαιτίας της οποίας, μπορεί να γράψει με τα δάχτυλά της πάνω στο δέρμα της. Μάλιστα αυτά που σημειώνει πάνω της εξαφανίζονται μετά από μισή ώρα!

Η νεαρή κοπέλα, πάσχει από δερματογραφία ή αλλιώς γραφή δέρματος που προκαλείται από την απελευθέρωση της ισταμίνης στο δέρμα. Αυτό προκαλεί αλλεργική αντίδραση και κάνει το δέρμα να πρήζεται και να έχει φαγούρα.

Η Hannah λέει ότι η παράξενη χαρακτική του σώματός της έχει γίνει κάτι σαν «αστείο τέχνασμα».
Η ίδια δήλωσε μάλιστα: «Με κάνει να νιώθω σαν ένα ανθρώπινο «Etch A Sketch» (το παιχνίδι που κάνεις ένα σχέδιο και το σβήνεις) επειδή το εξάνθημα θα αυξηθεί σε αυτό το σημείο που γράφω και θα το κάνει φανερό και στη συνέχεια θα εξαφανιστεί. Μέσα σε δύο λεπτά μόλις έχω σχεδιάσει κάτι στο χέρι μου ή αγγίξω το δέρμα μου θα εμφανιστούν τα μικρά εξανθήματα. Αυτές οι αλλεργικές αντιδράσεις μου συμβαίνουν όλη την ώρα και είναι πραγματικά δύσκολο να αποφευχθούν, διότι ακόμα και τα πιο απλά και καθημερινά πράγματα, όπως το ελαφρύ ξύσιμο του χεριού μου με το άλλο χέρι μπορεί να προκαλέσει μια αντίδραση».

Παρά το γεγονός ότι η κατάσταση είναι δυσάρεστη, η νεαρή κοπέλα την έχει χρησιμοποιήσει προς όφελός της στο παρελθόν. «Σε παλιές θέσεις εργασίας συνήθιζα να γράφω τους κωδικούς των προϊόντων στα χέρια μου για να μπορώ να τους θυμάμαι».

21χρονη πάσχει από ΣΠΑΝΙΑ ασθένεια: Ζωγραφίζει το δέρμα της με τα δάχτυλά της! ΦΩΤΟ 21χρονη πάσχει από ΣΠΑΝΙΑ ασθένεια: Ζωγραφίζει το δέρμα της με τα δάχτυλά της! ΦΩΤΟ Reviewed by Unknown on 16:00 Rating: 5
Από το Blogger.